Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Czy jesteś gotowy na sezon wysoki? Sprzedaj więcej noclegów z ksiażką „Hotel online”

Czy jesteś gotowy na sezon wysoki? Sprzedaj więcej noclegów z ksiażką „Hotel online”

Nieco ponad miesiąc po premierze ksiażki „Hotel online”, jej autor Michał Miernik raportuje wyprzedanie nakładu w 25%! Jako pierwszy tego typu poradnik dla hotelarzy notuje świetne wyniki sprzedaży. W związku z nadchodzącym okresem urlopowym Michał Miernik przygotował ciekawą promocję!

Nadchodzący okres urlopowy to czas żniw dla obiektów hotelowych. Czy Twój hotel lub pensjonat jest gotowy na wysoki sezon? Jeśli nie, to książka „Hotel online” pomoże Ci zwiększyć liczbę sprzedanych noclegów. Z okazji zbliżających się wakacji ksiażka jest dostępna w pakiecie z e-bookiem 8% taniej, a także z DARMOWĄ wysyłką!

 

Hotel online” można kupić tutaj: http://shop.michalmiernik.com/pakiet-ksiazka-i-ebook-hotel-online

 

 

Książka „Hotel online” to przewodnik po strategiach marketingowych, kanałach sprzedaży oraz komunikacji marketingowej. Michał Miernik opierając się na doświadczeniach hotelarzy podpowiada jak mądrze zarządzać portfelem kanałów komunikacji oraz jak budżetować wydatki tak, aby marketing postrzegany był jako inwestycja, a nie koszt. Książka „Hotel online” obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelu obszary marketingu online: content marketing, social media, strona WWW, portale OTA, czy email marketing.

 

Michał Miernik zaprosił do współpracy przy książce szereg praktyków marketingu. Mając na uwadze fakt, że najlepiej wiedzę pozyskiwać od kolegów z branży, gośćmi są między innymi przedstawiciele hoteli Narvil Conference & Spa w Serocku, Kossak w Krakowie czy grupa Zdrojowa Invest & Hotels. Dodatkowo ciekawe case studies przedstawiła Monika Czaplicka – właścicielka agencji social media Wobuzz, oraz Dagmara Plata-Alf z agencji Hotel Media Group.

 

Zależało mi, aby podzielić się zarówno swoją wiedzą, jak i zachęcić innych hotelarzy do tego. Pomimo sporej ilości poradników online marketingu w księgarniach, czy na blogach, mało jest dedykowanych tylko hotelarstwu. Wiem, że wiele małych obiektów hotelowych nie stać na wysłanie pracowników na kosztowne szkolenia do dużego miasta, lub zaproszenie szkoleniowców do siebie. Książka jest zatem świetnym wstępem do świata marketingu dla osób zaczynających biznes hotelarski lub pracę w hotelu. Pokazuję w niej konkretne przykłady działań dużych hoteli, oraz małych pensjonatów, z Polski i z całego świata. Warto inspirować się dobrymi przykładami! Mam nadzieję, że moja książka stanie się przyczynkiem do powstania wielu innych, może nawet bardziej złożonych publikacji w tym zakresie. „– powiedział Michał Miernik


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Sukces kolejnej edycji HMC

POD PATRONATEM HOTELARZA Jedna konferencja – kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018 (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA