Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Steinberg odkrywa tajemnice wody

Steinberg odkrywa tajemnice wody

Doskonały design, żeglarskie przygody, wodne pokazy, iluzja i magia idą ze sobą w parze. Nie wierzycie? Marka Steinberg pokazała, że jest to możliwe i… zaprosiła do wspólnego odkrywania sekretów wodnego świata.



Steinberg to ceniona, niemiecka marka oferująca wysokiej jakości baterie łazienkowe i kuchenne, systemy prysznicowe oraz akcesoria. Kadra zarządzająca oraz właściciele firm współpracujących z marką 12 czerwca spotkali się z polską ekipą firmy we Wrocławiu. Podczas wydarzenia „Tajemnicze Oblicza Wody” zostali wtajemniczeni - w świat dopracowanego wzornictwa oraz ciekłych tajemnic.



Magia wody i designu

Piotr Tarnacki i Bartosz Makała to utytułowani żeglarze, którzy na katamaranie 77 Racing zdobywają kolejne trofea. Przemierzają wody i oceany także dzięki wsparciu marki Steinberg, która sponsoruje ekipę. Obaj panowie, z pasją prawdziwych wilków morskich, opowiadali o swoich przygodach oraz wyzwaniach jakie napotykają podczas żeglugi. W specjalnie przygotowanej strefie relaksu przy showroomie Steinberg przy ul. Długosza 2-6 we Wrocławiu „zacumował” katamaran panów Tarnackiego i Makały. A ci bez problemu zarażali gości spotkania zamiłowaniem do wody. Mimo iż z Wrocławia dość daleko do morza, to dzięki wspaniałym przewodnikom z 77 Racing można było poczuć klimat wodnej przygody, poznać zasady bezpiecznego żeglowania i tajniki pływania na katamaranach.

Następnie przyszła pora na sekrety dobrego wzornictwa i projektowania. Te zdradzał w kuluarach showroomu Michał Paszkowski, manager ds. sprzedaży i marketingu Steinberg na Polskę. Goście z zainteresowaniem odkrywali dopracowane i zróżnicowane wzornictwo oraz zaawansowane funkcje niemieckiej armatury.



Hydro-tajemnice

Wielką atrakcją spotkania był pokaz przygotowany przez cenionego i niezwykle charyzmatycznego polskiego iluzjonistę i ekwilibrystę Just Edi Show. Artysta, uczestnik m.in. programu „Mam talent'', ceniony za swoją sztukę, wielokrotnie zadziwił publiczność umiejętnościami oszukiwania oka i zmysłów.

Tego czerwcowego dnia jeszcze więcej wodnej magii (ale tym razem całkiem racjonalnej) czekało na gości już w innym miejscu. Na wieczór goście przenieśli się do wrocławskiego Hydropolis. To niezwykłe Centrum Wiedzy o Wodzie, gdzie namacalnie można poznawać tajniki głębin czy naturę życiodajnego żywiołu. Już od wejścia do Hydropolis na gości czekało niezwykłe przedstawienie – na ścianie wody „wydrukowano” żywe, ruchome logo marki Steinberg.



Następnie goście udali się na krótki spacer po rozległej i klimatycznej przestrzeni Hydropolis. Kto nie był tam jeszcze, musi to koniecznie nadrobić! Zanurzeni w dźwiękach natury i szumie wody, zaproszeni resztę wieczoru spędzili przy kolacji w tej wyjątkowej przestrzeni. Długie rozmowy o biznesie, wyjątkowym wzornictwie czy wodnych pasjach pochłaniały uwagę do późnych godzin nocnych. Ale czy dziwić może, że nie chciało się opuszczać tego magicznego świata?

O marce Steinberg

Marka Steinberg to wysokiej jakości niemiecka manufaktura, która działa od 2002 roku. Tworzy uniwersalne, dopracowane w najdrobniejszym detalu rozwiązania, które podkreślają styl życia użytkownika. Połączenie wyselekcjonowanych materiałów, technologii (także tej nowoczesnej) oraz dopracowanego wzornictwa (odpowiadają za nie m.in. Jochen Schmiddem oraz Michael Schneider) zaowocowało licznymi nagrodami krajowymi i międzynarodowymi. Produkty Steinberg znajdujemy dziś zarówno w domach prywatnych, jak też hotelach i innych obiektach publicznych.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

IHG dołącza do grona Sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2018

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, dołączyła do grona Sponsorów Złotych konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w dniach (...)

Kamila Wódczyńska zarządza hotelem Puro Kraków Kazimierz

Dyrektor generalną otwartego na początku lipca hotelu Puro Kraków Kazimierz jest Kamila Wódczyńska, która już od jesieni ub.r. odpowiedzialna była za jego pre-opening. Wcześniej przez (...)

Wmurowano kamień węgielny pod Holiday Inn Express w Rzeszowie-Jasionce

33,9 mln zł (282,5 tys. zł za pokój) kosztować ma budowa hotelu Holiday Inn Express IV generacji, który powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Hel

1 sierpnia ma nastąpić otwarcie 60 pokojowego hotelu Hel, mieszczącego się przy ulicy Admirała Steyera w Helu. Właścicielem obiektu jest Przedsiębiorstwo Budowlane Margo. 4-gwiazdkowy hotel (...)

Mextra Sponsorem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018

Firma Mextra, lider branży mebli bankietowych w Polsce,po raz kolejny dołączyła do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA