Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Eksperyment marki Tork® udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni

Eksperyment marki Tork® udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni

Wysoka temperatura, hałas, pośpiech - dla pracowników restauracji kuchnia jest wymagającym środowiskiem pracy. Jak wykazały badania przeprowadzone w jednej 
ze szwedzkich restauracji, na zlecenie wiodącej marki branży higienicznej Tork®, istotą doskonale działającej kuchni jest zapewnienie płynności działań na wszystkich etapach przygotowywania posiłków i obsługi gości. Sprzyja to współpracy w zespole, sprawnym wykonywaniu poszczególnych zadań i kreatywności szefów kuchni w tworzeniu wspaniałych dań.

Jakie działania mogą zwiększyć efektywność pracy? Tork® i Alan Kinsella, specjalista w zakresie rozwiązań optymalizacji pracy kuchni połączyli siły i przeprowadzili eksperyment.
W kuchni jednej z popularnych restauracji zainstalowano produkty Tork® - między innymi nowe dozowniki Tork Reflex™. Zostały one rozmieszczone tak, aby poprawić dostęp do produktów higienicznych szczególnie podczas godzin szczytu. Zanim przystąpiono do eksperymentu, Kinsella określił elementy utrudniające wydajną i szybką pracę: nieopróżnione kosze, puste dozowniki ręczników papierowych i zagracone półki.

“Największym wyzwaniem w każdej kuchni jest znalezienie równowagi między zyskiem finansowym a wydajnością” - mówi Alan Kinsella.

Inwestowanie w rozwiązania higieniczne to kluczowy element usprawniający codzienne czynności w kuchni, podnosi standard restauracji i poprawia środowisko pracy. Płynność działań ma znaczenie w każdym etapie - od rozbicia pierwszego jajka na śniadanie, do przyrządzenia ostatniego deseru wieczorem; od pierwszego "dzień dobry", do sprzątania stołów tuż przed zamknięciem.

“Ważne, aby kucharze mieli do dyspozycji rozwiązania, które umożliwiają łatwe i efektywne wykonywanie obowiązków“ - dodaje Kinsella.

W przeciwnym razie, w kuchni łatwo o nieporządek i złą organizację pracy. To z kolei utrudnia przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny w kuchni, co ma kluczowe znaczenie dla powodzenia restauracji.
Kuchnia wyposażona w ramach eksperymentu w usprawnione produkty z linii Tork Reflex™ stała się lepiej zorganizowanym i bardziej higienicznym miejscem pracy. Nowe dozowniki papieru miały szczególne znaczenie dla wzrostu produktywności pracowników i efektywności wykonywanych przez nich czynności. Innowacyjne rozwiązania zastosowane w produktach, takie jak obrotowa dysza i dozowanie pojedynczych odcinków sprawiają, że papier można pobierać pod dowolnym kątem. Tork Reflex™ zmniejsza ryzyko krzyżowego przenoszenia bakterii, ponieważ pracownik dotyka tylko tego fragmentu ręcznika, który zostanie przez niego zużyty. Nowy Tork Reflex™ dozownik do ręczników centralnie dozowanych to idealne rozwiązanie, które zostało zaprojektowane tak, by ułatwiać wycieranie rąk i powierzchni roboczych w profesjonalnych
środowiskach pracy, dopasowując się do panującego tam rytmu. Łatwy w użyciu, higieniczny 
i trwały system zwiększa elastyczność pracy i pomaga w dokładniejszym i szybszym czyszczeniu. Dozowanie odcinek po odcinku pozwala ograniczyć zużycie papieru nawet o 37% w porównaniu do standardowych systemów centralnie dozowanych, a wskaźnik zużycia wkładu gwarantuje, że nigdy nie zaskoczy nas brak produktu.
Oprócz dozowników Tork Reflex™ w eksperymencie wykorzystano również: kolorowe wielorazowe ściereczki do czyszczenia, składane serwetki i bezdotykowe dozowniki mydła.
“Utrzymanie higieny jest pierwszą i najważniejszą zasadą w kuchni. Polecam umieszczanie ręczników papierowych we wszystkich częściach kuchni, także przy wejściu i wyjściu, na wysokości oczu – tak, by mycie rąk zmienić w nawyk” - mówi Simon Wood, właściciel i szef kuchni w Wood Manchester oraz zwycięzca programu MasterChef w Wielkiej Brytanii w 2015 roku.

Film z eksperymentu Tork®
• https://www.youtube.com/watch?v=qNIbLvfNE3A&feature=youtu.be
Zdjęcia
• https://we.tl/t-c3DtsByAsD
Więcej informacji o produkcie Tork Reflex™
• https://www.tork.pl/reflex

Jak stworzyć doskonałą kuchnię - radzą szefowie kuchni Alan Kinsella i Simon Wood:
Oceń stan kuchni, a następnie wyposaż personel w narzędzia potrzebne do efektywnych działań.
Stwórz menu tak, aby sprostać oczekiwaniom klientów i jednocześnie nie komplikując pracy szefów kuchni.
Kontroluj wszystkie koszty.
Wybieraj najbardziej optymalne miejsca dla produktów higienicznych: papierowe ręczniki 
i mydła do rąk powinny być łatwo dostępne i znajdować się na wysokości oczu.
Rotacja zapasów ma zasadnicze znaczenie dla higieny: reorganizuj i czyść lodówki, magazyny i zamrażarki na bieżąco.
Zadbaj, aby zawsze były przygotowane puste i czyste pojemniki - minimalizuje to straty żywności i pomaga uniknąć zanieczyszczenia krzyżowego.
Ergonomia jest kluczem: poręczne i praktyczne ustawienie w kuchni zgodne z kolejnymi etapami pracy. Pamiętaj także, żeby zawsze mieć w pobliżu pojemnik na odpady.
Dodatkowe informacje dla mediów:
A PRiori Communications, +48 570 774 727, office@apriori-communications.com

Marka Tork®
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę drowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Szczegółowe informacje 
i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

W Pobierowie powstanie Hilton Garden Inn

W Pobierowie między Świnoujściem a Kołobrzegiem powstanie 150-pokojowy Hilton Garden Inn – wynika z informacji „Hotelarza”. W mieście powstaje też największy hotel w Polsce – (...)

Hotelarz Roku 2018 – Nominacje w kategorii „Dyrektor generalny hotelu niezależnego”

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2018” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Ostatnia szansa na zgłoszenie udziału w Hotel Trends Poland&CEE

Już za tydzień odbędzie się konferencja Hotel Trends Poland&CEE 2018 – najważniejsze forum hotelowe, gromadzące w jednym miejscu wszystkich decydentów branży hotelowej z Polski. TO (...)

Jeszcze większa Bania

Hotel Bania Thermal & Ski w Białce Tatrzańskiej ze 150 pokojami rozbudowuje się o nowe skrzydło ze 110 pokojami i apartamentami, centrum konferencyjnym o powierzchni (...)

Elżbieta Lendo: Mamy trudniejszy region i rynek

- Praca hotelarzy na Warmii i Mazurach wymaga większej kreatywności, niż w innych częściach Polski. Jesteśmy zmuszani do tego, aby dać z siebie więcej, by (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA