Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Sukces kolejnej edycji HMC

Sukces kolejnej edycji HMC


POD PATRONATEM HOTELARZA

Jedna konferencja - kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018, branżową konferencję organizowaną przez Profitroom, która odbyła się w Poznaniu w dniach 4-5 października.


More knowledge
Pierwszy dzień obfitował w inspirujące wykłady. Hotelarze wyposażeni w pakiety startowe spotkali się na Sali Ziemi MTP, by wysłuchać wystąpienia m.in. Bartłomieja Raka z
Socjomanii na temat komunikacji w mediach społecznościowych, czy Macieja Strausa o tym, że warto odkryć i określić wartość dodaną swojego hotelu. Marcin Dragan - założyciel Profitroom zabrał uczestników w podróż do trudnej przeszłości hotelarstwa i dobrze zapowiadającej się przyszłości. Nie zabrakło również paneli dyskusyjnych, w których wzięli udział wyjątkowi specjaliści. Z pewnością serca publiczności skradł prof. Henryk Mruk.

W trakcie przerw uczestnicy korzystali z licznych atrakcji. Tuż obok Sali Ziemi czekała nowość - escape roomy zaprojektowane z myślą o hotelarzach. Można było rozbroić bombę lub spróbować wydostać się z hotelowego pokoju. Dużym zainteresowaniem cieszyła się tzw. ścianka HMC i ramki instagramowe, dzięki którym wielu przedstawicieli branży uwieczniło swoją obecność na konferencji w nietypowej formie.

Przerwy na kawę były również doskonałą okazją do spotkań przy stoiskach Profitroom i partnerów wydarzenia.

More years
Po kilku godzinach przerwy hotelarze i pracownicy Profitroom spotkali się na Gali 10-lecia pierwszej rezerwacji online, którą podobnie, jak pierwszą część spotkania, poprowadził Maciej Kautz.

Zgasły światła, zapadła cisza i wszyscy w Sali Ziemi przyglądali się wyświetlanym na ekranie nazwą hoteli, które ostatecznie zmieniły się w logo Profitroom, którego najważniejszą część stanowią hotelarze. Co się działo 10 lat temu i dlaczego hasło “Simply more bookings” najlepiej określa misję Profitroom? O tym w trakcie gali opowiedział Marcin Dragan. W trakcie spotkania o swoich doświadczeniach opowiadali również Mateusz Zieliński, Joanna Kulesza i Bartosz Sułecki z Profitroom. Na sali pojawił się także pierwszy klient Profitoom - Piotr Lewandowski z Hotel 3 Trio.

Szczególnie zaskakującym momentem gali był fala sygnałów o otrzymanym SMS-ie. Wszyscy uczestnicy konferencji otrzymali wiadomość zawierającą link do strony, na której można było zobaczyć, jak technologia pracuje na rzecz hotelarzy - ile od rana wpłynęło rezerwacji i na jaką kwotę. Bardziej szczegółowo o tym, jak nowoczesne rozwiązania Profitroom pomagają w biznesie, opowiadali sami hotelarze na specjalnie nagranych filmikach.

Finałem gali były specjalne podziękowania prezesa zarządu Krzysztofa Grzędy dla wszystkich pracowników Profitroom: “To dla nas zaszczyt pracować z zespole z
najlepszymi. To dzięki Wam od dekady rozwijamy technologię, która zmieniła branżę na lepsze. Dziękuję”.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Pergo Sponsorem Złotym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Pergo, wiodący producent podłóg, została złotym sponsorem organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019, która odbędzie się 30 maja w (...)

Goście potajemnie nagrywani w hotelowych pokojach

Ponad 1600 osób zostało potajemnie sfilmowanych w swoich pokojach w 30 hotelach w dziesięciu różnych miastach Korei Południowej. Kamery zostały zainstalowane w gniazdkach i uchwytach (...)

Wkrótce premiera Raportu z Rynku HoReCa 2019

Podczas targów EuroGastro i WorldHotel, które odbędą się w dniach 27-29 marca br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, swoją premierę będzie miał „Raport z (...)

Moxy wchodzi do Lublina

Sieć Marriott International podpisała umowę franczyzową na otwarcie w 2022 r. hotelu pod marką Moxy ze 120 pokojami w Lublinie przy ul. 1 Maja. Inwestorem (...)

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-03-11 Manager ds. Marketingu Kraków
  2019-03-19 Kierownik ds. Marketingu Gdańsk
  2019-03-12 MANAGER RESTAURACJI Śródmieście
  2019-03-13 Specjalista ds. Sprzedaży Uniejów
  2019-03-11 Kelnerka Gubin
  2019-03-11 KUCHARZ Moszna
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA