Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2), PERSONALIA » Hotelarze Roku 2018: Paweł Lewtak, Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego – Polonia Palace Hotel Warszawa

Hotelarze Roku 2018: Paweł Lewtak, Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego – Polonia Palace Hotel Warszawa


Paweł Lewtak, dyrektor generalny Polonia Palace Hotel w Warszawie, został wybrany przez 30-osobową Kapitułę Konkursu Hotelarze Roku 2018  HOTELARZEM ROKU w kategorii Dyrektor Hotelu Niezależnego. I dołączył w ten sposób do grona wcześniejszych laureatów, najlepszych dyrektorów hoteli w Polsce: Grażyny Kowalczyk z Narvilu, Elżbiety Nitsze z Airport Hotel Okęcie, Anna Gasińskiej z  Kossaka  w Krakowie i Wojciecha Budzowskiego z Nosalowego Dworu SPA & Resort w Zakopanem.





Polonia Palace Hotel choć to hotel 4-gwiazdkowy to faktycznie można go zaliczać do kategorii Upper Upscale (co najmniej), a to m.in. dzięki zarządzaniu przez Pawła Lewtaka, który jest dyrektorem generalnym Polonii od pięciu lat, a od trzech również członkiem zarządu Hoteli Warszawskich „Syrena”. Polonia Palace Hotel co rok poprawia swoje wyniki rynkowe, a rok 2018 był najlepszym w historii hotelu pod względem obłożenia, ADR i RevPAR na poziomie hoteli pięciogwiazdkowych, również (a właściwie przede wszystkim) wynik GOP na bardzo dobrym poziomie przy dużych nakładach na remonty. Jeden z najlepszych, i najstarszych w Polsce, bo 105-letni zabytkowy obiekt wymaga sprawnego zarządzania i umiejętnego poszukiwania nowych form rozwoju – odpowiedzi na potrzeby zmieniającego się rynku. Po dwóch latach realizacji projektu koordynowanego bezpośrednio przez Pawła Lewtaka, w październiku 2018 nastąpiło otwarcie nowej przestrzeni eventowej: sal LudwikowskaLounge Marble i Wood – dwóch sal bankietowo-konferencyjnych zwiększających ofertę konferencyjną Polonia Palace Hotel do 625 m kw. (10 sal). Od wielu lat hotel jest jednym z ulubionych miejsc spotkań dyplomatów w Warszawie, organizowane są tu również oficjalne gale, konferencje, bankiety i spotkania biznesowe, a także prywatne uroczystości. Właśnie z tego powodu potrzebne było odświeżenie oferty i zaoferowanie stałym gościom nowych rozwiązań w dobrze Im znanym obiekcie.

Przeprowadzone działania ewolucyjne i rewitalizujące połączono z subtelnym rebrandingiem. W 2018 roku logo hotelu Polonia Palace zostało odświeżone. Sygnet PP jest elementem dziedzictwa firmy i jest nienaruszalny, stąd potrzeba rozsądnego kierowania procesem. W myśl ewolucji, a nie rewolucji, logotyp przygotowano zatem na bazie sygnetu z ponad 100-letnią tradycją, do którego dodano odświeżone elementy w celu osiągnięcia formy bardziej zwartej, eleganckiej i odpowiadającej nowoczesnym trendom, m.in. na potrzeby mediów społecznościowych, które są silnym narzędziem komunikacji hotelu. Profil na facebooku obserwuje pond 45 tysięcy aktywnych fanów

Z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości przeprowadzono rebranding Restauracji Polonia Palace Hotel. Dotychczasowa Restauracja Strauss to teraz Restauracja Polonia z kuchnią polską i międzynarodową. W 2018 roku przeprowadzono modernizację sieci Wi-Fi na terenie całego hotelu zgodnie z najnowszymi, światowymi standardami – odpowiedź na potrzeby gości korzystających bardzo intensywnie z internetu, w tym z mediów społecznościowych

Do tego aktywna działalność hotelu w sferze lokalnej i kulturalnej. Polonia Palace Hotel regularnie zaprasza gości do zwiedzania obiektu, a także uczestnictwa w specjalnych dniach otwartych, np. w ramach Europejskich Dni Dziedzictwa – inicjatywie Rady Europy i Unii Europejskiej, w której Polonia Palace Hotel od kilku uczestniczy. Hotel zaprasza również do zwiedzania zabytkowego obiektu uczniów szkół, a także słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku. Jako obiekt historyczny chętnie uczestniczy we wszystkich inicjatywach, które są związane ze sztuką (koncerty, wystawy artystyczne) oraz w których akcentuje się współpracę międzynarodową. Od wielu lat, sala konferencyjna Toronto funkcjonuje również pod nazwą im. Kazimierza Malewicza. Jest to nawiązanie do twórczości artysty, który pierwszą i jedyną wystawę swoich obrazów w Polsce miał właśnie w Polonia Palace Hotel, w 1927 roku

Hotel nie należy wprawdzie do żadnej sieci, jednak ma wdrożone standardy na najwyższym poziomie, które bazują na najlepszych wzorcach sieciowych. Każdy proces w hotelu jest stale monitorowany przez menedżerów i audytowany przez niezależne firmy (sprzedaż, rezerwacja, program tajemniczego gościa dla hotelu i gastronomii). To pozwala na stałe podnoszenie jakości oferowanych usług i reagowanie na potrzeby zmieniającego się rynku turystycznego i konferencyjnego.

Wskaźniki jakości:

- Tripadvisor.com numer 1 w kategorii „najlepszy stosunek jakości do ceny” dla Polonia Palace Hotel, który od lat zajmuje miejsce w piątce najlepszych hoteli w Warszawie

- ocena 9,4 na Hotels.com

- ocena 9,2 na Booking.com

- ocena 9,0 na Trivago.com

- ocena 4,7 na Expedia.com

- ocena 4,6 na Google.com

Wychowankowie (aktualnie poza organizacją) do 2018 roku: Katalin Vajda – Dyrektor Moxy Praga, Michał Grobelny – Dyrektor Generalny w Park Inn by Radisson Pulkovo Airport Sankt Petersburg Hotel, Dominik Chrapek – Dyrektor Gastronomii w Doubletree Łódź, Marcin Kania – Dyrektor Gastronomii w Hotelu Warszawianka, Marta Janas – Dyrektor Gastronomii w Kurumba na Malediwach.

Paweł Lewtak łączy funkcję Dyrektora Generalnego PPH oraz członka zarządu spółki odpowiedzialnego za sprzedaż, marketing i działalność operacyjną. Jako przedstawiciel spółki HWS, w 2018 roku odpowiadał operacyjnie między innymi za rewitalizację fasady Hotelu MDM (zakończenie w listopadzie 2018). Natomiast w Hotelu Metropol koordynuje trwające od wiosny 2018 roku remonty związane z przeniesieniem i otwarciem nowego wejścia do hotelu, aranżacją nowego - nowoczesnego lobby, remont pokoi standardowych wg nowej koncepcji, a także całkowitą przebudowę baru i sali restauracyjnej metro jazz bar & bistro.

I wreszcie last but not least członek w organizacji E.H.M.A. (Europejskie Stowarzyszenie Dyrektorów Hoteli) - jedyny Polak w tym niekomercyjnym stowarzyszeniu profesjonalnych menedżerów hoteli. E.H.M.A. , skupiającym dyrektorów najbardziej prestiżowych europejskich hoteli z 27 krajów. Jeden z pomysłodawców programu Young E.H.M.A. dla młodych menedżerów

Na co dzień bardzo zaangażowany w życie hotelu i całej firmy szef, obdarzony dużą dozą empatii. Nie tylko kieruje pracą wielu ludzi, ale także wspiera Ich, a przede wszystkim stara się znaleźć dla nich czas gdy tego potrzebują. Niezależnie od tego czym się zajmują i jakie stanowisko zajmują.

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-19 Pokojowa Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-12 Kelner / barman Arche Hotel Krakowska
  2019-02-21 Specjalista ds. Sprzedaży Aktywnej Nowy Dwor Mazowiecki
  2019-02-11 Kosmetolog Gniew
  2019-02-15 Kierownik zmiany Kucharzy Hotel Aspen
  2019-02-19 Kucharz Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-19 Pomoc kucharza Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-21 Menedżer Restauracji Warszawa
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA