Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Z Branży » Nowa odsłona konceptu Mercure Fashion

Nowa odsłona konceptu Mercure Fashion


Odbywające się od 2016 r. pokazy mody Mercure Fashion Night to wydarzenia, które poprzez modę opowiadają o swoich inspiracjach, lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, gdzie znajdują się hotele sieci Mercure. Od 2019 r., dzięki współpracy marki z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru, wydarzenia nabiorą dodatkowego wymiaru. Partnerstwo z MSKPU to z jednej strony szansa dla adeptów sztuki projektowania, z drugiej - nowoczesna platforma komunikacji marki ze swoimi gośćmi.





Współpraca Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru oraz marki Mercure to tylko jedna z nowości, jaka od 2019 r. widoczna będzie w ramach projektu Mercure Fashion. Wieloetapowe partnerstwo zakłada m.in. udział ekspertów Accor w zaplanowanym na marzec pokazie dyplomowym studentów MSKPU oraz nagrodzenie najlepszych projektów. Ich autorzy dostaną unikalną szansę na ponowną prezentację swoich prac podczas zaplanowanego na kwiecień pokazu Mercure Fashion Night, który odbędzie się we wnętrzach hotelu Mercure Warszawa Centrum.

Drugim etapem współpracy jest organizacja konkursu dla studentów MSKPU. Czekające na uczestników zadanie dotyczyć będzie zaprojektowania inspirowanego lokalnie uniformu lub jego elementów dla zespołu hotelowego. Tematyka konkursu została wybrana nieprzypadkowo i nawiązywać będzie do filozofii marki Mercure, która skupia się na podkreślaniu charakteru w miejscach, w których znajdują się hotele.

– Kooperacja naszej szkoły i marki Mercure, to wielka szansa dla naszych uczniów, którzy po opuszczeniu murów uczelni będą mieli za sobą już pierwsze doświadczenia związane z profesjonalnymi pokazami. Konkurs nie jest tylko zabawą, ale sprawdzeniem doświadczenia, rozumienia oczekiwań potencjalnych gości i pokazania umiejętności, które nabywali przez ostatnie lata – mówi Magdalena Płonka, projektantka mody, założycielka i dyrektor Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru.

Tegoroczne wydarzenia z serii Mercure Fashion Night nie będą ograniczać się tylko do współpracy z młodymi adeptami sztuki projektowania ubioru. Podobnie, jak w latach poprzednich, w ramach cyklu wydarzeń, które odbywać się będą w hotelach Mercure w całej Polsce i Europie Wschodniej, zaprezentowane zostaną kolekcje cenionych projektantów

Celem Mercure Fashion jest promowanie projektantów i lokalnej kultury dzięki łączeniu mody ze sztuką użytkową i designem. Zapoczątkowany w 2016 roku projekt obejmuje unikalne eventy – od dużych pokazów i wykładów, po mniejsze modowe animacje, kameralne spotkania i aktywności w mediach społecznościowych. Organizowane w minionych latach w Polsce, Czechach i na Węgrzech wydarzenia zakorzeniły się w świadomości gości hoteli Mercure, jak i jej sympatyków. Podczas modowych wydarzeń można nie tylko poznać nowe trendy, które królować będą w najbliższym czasie na ulicach, ale i nazwiska polskich projektantów, których prace często pozostając w cieniu zagranicznych marek i komercyjnych sklepów, zasługują na uznanie.

– Jesteśmy dumni z tego, że naszą pracą możemy wspierać polskie talenty, szczególnie te młode i na początku swojej drogi. Marka Mercure stawia nacisk na bogactwo, jakie posiadają regiony i właśnie tę filozofię chcieliśmy przenieść także na inne obszary naszych działań. Nawiązując współpracę z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru, wyszliśmy z założenia, że każdy zasługuje na jak najlepszy start, a możliwość pokazania się wyselekcjonowanej grupie odbiorców na pewno będzie momentem wartym zapamiętania i profesjonalnym otwarciem drogi zawodowej mówi Marcin Szymański, Midscale Segment Manager Eastern Europe w Grupie Hotelowej Orbis.

Zaproponowane na 2019 rok działania mają odświeżyć projekt Mercure Fashion, wprowadzić go na nowe płaszczyzny i być kolejnym krokiem w jego rozwoju. Dzięki inspirującym partnerstwie z MSKPU marka Mercure chce otworzyć swoje wnętrza na nową grupę klientów – szukających inspiracji w ciekawych i nawiązujących do miejsc, w których znajdują się hotele lokalizacjach. Będzie to także szansa na dalsze umacnianie wizerunku marki w środowisku modowym.

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Pergo Sponsorem Złotym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Pergo, wiodący producent podłóg, została złotym sponsorem organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019, która odbędzie się 30 maja w (...)

Goście potajemnie nagrywani w hotelowych pokojach

Ponad 1600 osób zostało potajemnie sfilmowanych w swoich pokojach w 30 hotelach w dziesięciu różnych miastach Korei Południowej. Kamery zostały zainstalowane w gniazdkach i uchwytach (...)

Wkrótce premiera Raportu z Rynku HoReCa 2019

Podczas targów EuroGastro i WorldHotel, które odbędą się w dniach 27-29 marca br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, swoją premierę będzie miał „Raport z (...)

Moxy wchodzi do Lublina

Sieć Marriott International podpisała umowę franczyzową na otwarcie w 2022 r. hotelu pod marką Moxy ze 120 pokojami w Lublinie przy ul. 1 Maja. Inwestorem (...)

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-03-12 MANAGER RESTAURACJI Śródmieście
  2019-03-13 Specjalista ds. Sprzedaży Uniejów
  2019-03-19 Kierownik ds. Marketingu Gdańsk
  2019-03-11 KUCHARZ Moszna
  2019-03-11 Kelnerka Gubin
  2019-03-11 Manager ds. Marketingu Kraków
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA