Krakowski Kossak odnawiany

Hotel Kossak w Krakowie zakończył remont holu recepcyjnego i lobby baru, które tworzą teraz jedną wspólną przestrzeń, a wkrótce remontowi zostanie poddane piętro konferencyjne. 4-gwiazdkowy Kossak z 60 pokojami ulokowany jest w kamienicy wybudowanej w latach 30. XX wieku. W 2009 r. uruchomiono w niej hotel, a obecnie nadszedł czas na przeprowadzenie niezbędnych remontów. – […]

Czytaj dalej


Awansy w sieci Dobry Hotel – nowy dyrektor hotelu Różany Gaj w Gdyni

Zmiana personalna w sieci Dobry Hotel nastąpiła w hotelu Różany Gaj. Piotr Rudziński, dotychczasowy dyrektor hotelu Aqua w Sopocie i Różany Gaj w Gdyni, awansował na stanowisko dyrektora hotelu Deo Gdańsk OldTown. Jego miejsce w Gdyni zajął obecny dyrektor hotelu Sedan w Sopocie Tomasz Tatara, hotelarz z wykształcenia, od początku kariery zawodowej związany z branżą […]

Czytaj dalej


Hotelowe media z przyszłością

Kilka lat temu hotele przeżywały zmianę z telewizorów kineskopowych na płaskie. Potem pojawiła się telewizja cyfrowa, a dziś standardem jest format Full HD. Dlatego podczas projektowania nowego systemu telewizji hotelowej warto myśleć przyszłościowo, aby za dwa- -trzy lata znów nie stanąć przed koniecznością ponownej wymiany sprzętu, bo obecnie zainstalowany nie spełnia wymagań. W ciągu kilku […]

Czytaj dalej


Krakus odnowiony i z planami rozbudowy

Dwudziestolecie istnienia na krakowskim rynku 3-gwiazdkowy hotel Krakus przy ul. Nowohuckiej zamknął jedną z większych w swej historii modernizacji i planuje wybudować łącznik z 1-gwiazdkowym Juniorem Krakus, w którym znajdą się m.in. sale konferencyjne na 300 osób, restauracja i mini SPA. Do użytku zostało oddanych 56 wyremontowanych pokoi, co kończy rozpoczętą dwa lata temu modernizację […]

Czytaj dalej


Nowa dyrektor Aqua Sopot

Monika Wapszko została dyrektorem hotelu Aqua w Sopocie. Zastąpiła Piotra Rudzińskiego, który został dyrektorem otwieranego hotelu Deo Gdańsk Old Town. Monika Wapszko pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała w 5-gwiazdkowym hotelu w Edynburgu na stanowisku pokojowej. W 2007 r. rozpoczęła pracę recepcjonistki w sopockim hotelu Sedan, pierwszym hotelu, którym zarządzał Dobry Hotel. W latach 2012- -2016 […]

Czytaj dalej


Wybieramy telewizor do hotelu

W sprzedaży dostępne są telewizory do użytku domowego i specjalnie przeznaczone dla hoteli. Mają one różne funkcje i parametry. Decydując o zakupie odbiornika TV, warto przede wszystkim pamiętać, że nie będzie on częścią zacisza domowego, lecz odgrywającym ważną rolę elementem biznesowym obiektu. Telewizor w hotelu jest niezbędnym elementem wyposażenia, jak łóżko, telefon czy prysznic. To […]

Czytaj dalej


Wiecha na hotelu Motel One w Warszawie

Generalny wykonawca hotelu Motel One w Warszawie spółka Strabag wraz z inwestorem Strabag Real Estate GmbH świętowały wykonanie najwyższego elementu konstrukcyjnego budynku. Otwarcie hotelu z 333 pokojami planowane jest na pierwszy kwartał 2019 r. Wartość kontraktu wynosi 28 mln euro. Motel One powstaje naprzeciwko Muzeum Fryderyka Chopina, przy ul. Tamka. Ukończenie stanu surowego otwartego, którego […]

Czytaj dalej


Nowy dyrektor sprzedaży sieci Dobry Hotel

Radosław Przybyszewski został dyrektorem sprzedaży w Centralnym Dziale Sprzedaży sieci Dobry Hotel. Karierę zawodową rozpoczął w biurze turystycznym TUI Poland w 2010 r. na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, później został liderem zespołu sprzedaży. Po czterech latach przeszedł do Grupona na stanowisko sales manager travel, a następnie do Travelist jako account manager. Od kilku miesięcy kreuje […]

Czytaj dalej


Zarządzanie czasem w hotelowym SPA

Dobra organizacja pracy zespołu nie tylko zapewnia sukces z biznesowego punktu widzenia, ale także sprawia, że goście hotelowego SPA oraz pracownicy są usatysfakcjonowani. Ta kompetencja powinna dotyczyć zarówno organizacji pracy zespołu, jak i pracy własnej managera. Jak uniknąć najczęstszych błędów w tej kwestii. Podstawowym problemem jest nieprawidłowe przygotowanie menu SPA, a dokładniej źle oszacowany czas […]

Czytaj dalej