• Archiwum
  • Aktualności
  • Hotel z Pomysłem
  • Akademia Hotelarza
    • Konferencje
      • HT - Hotel Trends Poland&CEE
      • HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
  • Reklama
  • Kontakt
PL | EN
 








02/2021

02/2021
2021-03-05
...
Hold on Tight to Your Dream, czyli czy wkrótce powstanie muzeum restauracji i hotelarstwa?
2021-03-05
Może nie do końca wszystkich restauracji, ale z pewnością tych tradycyjnych, z klimatem socjalnym i koncepcją dań przygotowanych na żywo przez szefa kuchni i jego...
THE BRIDGE SUITES Kraków. W klimacie Podgórza i mostu
2021-03-05
The Bridge Suites, butikowy obiekt apartamentowy stanowiący połączenie industrialnych, loftowych wnętrz z klimatem Podgórza – modnej i najbardziej rozwijającej się...
Plan marketingowy dla hotelowego SPA
2021-03-05
Plan marketingowy wyznacza cele i pokazuje, jak je osiągnąć w czasie poprzez konkretne działania. Czy hotele mają plany marketingowe i jest w nich uwzględnione...
Accor wprowadza cyfrowy klucz ACCOR KEY i ALL CONNECT – spotkania hybrydowe na Microsoft T eams
2021-03-05
Accor ogłosił globalną premierę swojego nowego rozwiązania Accor Key. Celem wdrożenia cyfrowego klucza jest dostarczenie klientom innowacyjnego rozwiązania...
Najważniejsze innowacje technologiczne w branży turystycznej ostatniego półwiecza
2021-03-05
Pod wieloma względami rok 2020 miał być przełomowy. Dobrze brzmiał z zawartą w sobie równowagą, w świecie optometrii 20/20 oznacza też widzenie idealne. No i...
HOTELARSKIE D N A Pulp Fiction w hotelu
2021-03-04
Mówi się, że historie hotelowe są gotowymi scenariuszami na niejeden film. Zekranizowano ich przecież wiele, kilka obrazów przeszło do klasyki kinematografii, o...
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ W CZASACH COVID
2021-03-04
Hotele w trakcie pandemii szukały i szukają sposobów na optymalizację kosztów, które choćby w minimalnym stopniu zniwelowałyby spadek przychodów. Gdzie i jak ich...
Przychody sieci hotelarskich w 2019 r. – ostatni taki rok na długo
2021-03-04
2019 był ostatnim rokiem kończącym siedmioletni cykl nieprzerwanego wzrostu wskaźników operacyjnych polskich hoteli. To rok, który jeszcze długo dla rynku hotelowego...
STR: wyniki hoteli w styczniu jeszcze słabsze niż w grudniu. RevPAR 12-22 zł
2021-03-04
Styczeń był zawsze najsłabszym miesiącem w miejskich hotelach. Nawet słabszym niż grudzień. Nie inaczej było i w tym roku, choć sytuacja była identyczna –...

Posts navigation

Starsze wiadomości




RYNEK HOTELI
/ Wrocław dołącza do przewodnika Michelin
 
GŁOŚNE IMPREZY
/ Gala konkursu HIRo – Hotelarskie Inwestycje Roku
 
RYNEK HOTELI
/ HIRo – Hotelarskie Inwestycje Roku 2025
 
RYNEK HOTELI
/ KWIECIEŃ – świetny w Krakowie i Trójmieście, słaby we Wrocławiu
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl