Płatki śniegu w rytmie „Sultans of Swing”

Jeszcze wszystkie liście i nadzieje nie opadły. Na Powiślu (tym bliżej morza, a nie w Warszawie) bukowe lasy Wysoczyzny Elbląskiej grają harmoniczną feerią czerwieni na tle zlewu… przepraszam, Zalewu, za którym rysuje się przyszła wyspa, a dziś jeszcze Mierzeja Wiślana. Na Warmii i na Mazurach płowiejąca trzcina mocno kontrastuje z ciemnym granatem jezior. Ostatnie żółciutkie […]

Czytaj dalej


25-lecie Sheraton Grand Warszawa

W tym roku warszawski Sheraton Grand obchodzi 25. urodziny, a kulminacyjnym punktem świętowania było przyjęcie 26 października. Przed hotelem zaparkowały auta, które zostały wyprodukowane dokładnie 25 lat temu, w tym Fiat Coupe, BMW Z3 czy Polonez. Hotel pierwszego gościa przyjął 7 maja 1996 r., ale 7 maja 2021 r., tuż po zniesieniu lockdownu, trudno było […]

Czytaj dalej


Mercure Katowice Centrum oficjalnie otwarty

14 października Accor wraz z UBM Development zorganizowały oficjalną ceremonię otwarcia Mercure Katowice Centrum, którą poprzedziła konferencja prasowa na temat przyszłości sektora nieruchomości, zrównoważonego hotelarstwa i rozwoju współczesnych miast. Część eventową wydarzenia rozpoczął koncert górniczej orkiestry KWK Wujek przed wejściem do hotelu, poprzedzający występ kobiecego tercetu Frele, połączony z udziałem zespołu tanecznego w choreografii Krzysztofa […]

Czytaj dalej


HOTEL 1231 – INFIRMERIA Toruń. Przy zamku krzyżackim z uwagą na ślad węglowy

1231 to butikowy hotel położony w sercu toruńskiej Starówki i bezpośrednim sąsiedztwie ruin zamku krzyżackiego. Składa się z dwóch obiektów połączonych podziemnym korytarzem. Pierwszy mieści się w odrestaurowanym XIII-wiecznym Młynie Zamkowym. Historia zaś drugiego – Infirmerii – sięga XIV wieku, kiedy pełnił funkcję szpitala zamkowego przeznaczonego dla powracających z wypraw krzyżowych rycerzy. HOTEL 1231 – […]

Czytaj dalej


CRYSTAL MOUNTAIN Wisła. Biały kryształ w Wiśle

Powstały na zboczu Góry Bukowej w Wiśle 5-gwiazdkowy hotel Crystal Mountain, mimo ultranowoczesnej architektury, stara się budować dialog z modernistycznym dziedzictwem Beskidów. Tworzy jednak zupełnie nową jakość architektoniczną. Jego białe, rzeźbiarskie elewacje budują mocne skojarzenie z górskim kryształem. CRYSTAL MOUNTAIN MIESJCOWOŚĆ: Wisła KATEGORIA: 5***** POKOJE: 491 / MIEJSCA: 1500 SALE GASTRONOMICZNE: 4 / MIEJSCA: 1000 […]

Czytaj dalej


Kontrola finansowa w hotelowym SPA

Kontrola finansowa departamentów SPA w hotelu ma najczęściej formę audytu wewnętrznego, przeprowadzanego przez dział księgowości. Czy jest to dobra metoda? Może nie do końca obiektywna, ponieważ księgowość z reguły nie ma pojęcia o tym, jak powinno funkcjonować SPA. Można skorzystać z audytu zewnętrznego firmy, która będzie posiadała wystarczającą wiedzę o tym, co i jak kontrolować, […]

Czytaj dalej


Zwiększenie konwersji i przychodów z rezerwacji bezpośrednich

Bookassist Od 21 lat misją Bookassist jest partnerska współpraca z hotelami nad zwiększeniem konwersji i przychodów z rezerwacji bezpośrednich. Bookassist jest jedyną firmą, która zdobyła cztery nagrody Hotel Tech Report równocześnie w 2020 r. W 2021 r. powtórzyła ten sukces i otrzymała nagrody w kategoriach: agencja Digital Marketingu, usługa Metasearch, kreacja stron www & CMS […]

Czytaj dalej


Stabilne, szybkie i bezpieczne WiFi w hotelu

Od kilku lat dostępność i jakość połączenia hotelowego WiFi jest jednym z ważniejszych punktów oceny w portalach typu booking.com. Zapewnienie stabilnych i szybkich połączeń sieciowych to obecnie jedno z głównych wyzwań, przed jakimi stają administratorzy miejsc takich jak hotele, restauracje i kawiarnie, aby sprostać rosnącym wymaganiom i utrzymać wysoki poziom satysfakcji gości. W obecnych czasach […]

Czytaj dalej


Marketing automation – wirtualny recepcjonista

Nowe technologie mają za zadanie odpowiadać na wyzwania biznesu. Hotelarze borykają się obecnie z problemami kadrowymi, rotacją, wielozadaniowością oraz rosnącymi kosztami. Jak sobie z tym poradzić? Wystarczy skorzystać z marketing automation, narzędzia klasy CRM, które wyręcza ze żmudnych obowiązków. Ostatnie dwa lata to czas dostosowywania się do ciągłych zmian. Zmieniające się w błyskawicznym tempie otoczenie […]

Czytaj dalej