Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Revenue Management w praktyce

Revenue Management w praktyce


W czwartek 8 grudnia odbyło się 16 i zarazem ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem niemal 20 uczestników doskonaliło swoje kompetencje z zakresu praktycznego wykorzystania Revenue Management.



Revenue management stosowany jest w hotelarstwie coraz powszechniej ze względu na skuteczność w podwyższaniu wyników finansowych. Jako narzędzie zarządzania RM został zapożyczony z lotnictwa pasażerskiego, gdzie również chodzi o to, by w jak najkrótszym czasie sprzedać jak największą liczbę miejsc i zmaksymalizować przychód.
Trenerem podczas wtorkowego szkolenia była Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce. Jest ona revenue managerem w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku, od roku 2005 zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 roku objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markmi hoteli: Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe.

Korzystając z ogromnej wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji cenników. Potem nadeszła pora na warsztaty praktyczne podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach.
Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.

Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego przyszłego roku.

Już niebawem na www.akademiahotelarza.com poinformujemy o szkoleniach planowanych na I półrocze 2017.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Minister sportu i turystyki gościem specjalnym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2017

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wygłosi wykład na otwarcie V edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada (...)

Interferie wybudują duży hotel w Dąbkach

Spółka Interferie zaprezentowała założenia budowy 304-pojowego, 4-gwiazdkowego hotelu w nadmorskich Dąbkach. Inwestycja  wpisuje się w strategię firmy polegającą na budowie dużych obiektów hotelowych typu „all (...)

Q Hotel z kapitałem na nowe inwestycje

W zakończonym procesie negocjacji z bankami, sieć Q Hotel osiągnęła porozumienie w sprawie współpracy z Pekao SA. W ramach podpisanej umowy sieć otrzyma środki w (...)

IHG wprowadza nową markę

Grupa InterContinental Hotels Group (IHG) ogłosiła, że wprowadza na rynek nową markę hotelową, pozycjonowaną pomiędzy segmentem budżetowym, a średnim. Pierwszy hotel pod marką  Avid Hotels (...)

Zyskowna gastronomia w ramach Akademii Hotelarza

W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były zagadnienia związane (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA