Marriott pracuje nad nową siecią hoteli butikowych

Hotelowy gigant Marriott, jedna z najbardziej konserwatywnych firm w branży wypoczynkowej, zawarł umowę na rozwój hoteli-butików zaprojektowanych przez znanego z fantazji przedsiębiorcę lana Schragera. Porozumienie ma pozwolić Marriottowi wejść w segment butików, w którym już od dawna z powodzeniem działają jego konkurenci, tacy jak Starwood Hotels & Resorts Worldwide, który ma dziś 21 butikowych hoteli pod marką W. Schrager, hotelarz, do którego należały między innymi takie modne miejsca jak Morgans Hotel na Manhattanie, zyska nową platformę rozwoju dla swoich pomysłów. Obie strony twierdzą, że rozmowy trwały prawie od roku.

Źródło: DZIENNIK(2007-06-16) str.: 7


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *