Comvel Polska, właściciel nowo uruchomionego portalu fly.pl, jest zadowolony z jego internetowego startu. Technologię portalu oparto na rozwiązaniach używanych przez europejskich liderów e-turystyki, a jego wyjątkowość ma polegać na umożliwieniu turyście zakupienia każdej oferty (wycieczki, lotu, miejsca w hotelu) w trybie całkowicie online. Uruchomiona przed dwoma tygodniami witryna uzyskała już dobre pozycjonowanie w Google i liczne publikacje w mediach. W najbliższych tygodniach rozpocznie kampanię reklamową w internecie i na billboardach. Na fly.pl znajdziemy oferty największych polskich organizatorów (Triada, Itaka, Exim, Orbis, Rainbow Tours), oferty last minute, wyszukiwarkę połączeń lotniczych i hoteli – w tym wyszukiwarka polskich hoteli, połączona z opcją natychmiastowej rezerwacji noclegu. Portal fly.pl chce się wyróżnić wśród konkurencji nie tylko bogatą ofertą, ale także zaawansowaną obsługa klienta i innowacyjnym serwisem dodatkowym. Turystyczne Call Center jest czynne 7 dni w tygodniu do późnych godzin wieczornych. Portal posiada bliźniacze odpowiedniki w Niemczech (weg.de – nr 1 testów konsumenckich), Austrii (weg.at) i Wielkiej Brytanii (golastminute.co.uk).
Źródło: e-Hotelarz.pl
Dodaj komentarz