NetMedia pęcznieją

Ponad 6 mln zł wyniosły w II kwartale tego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Netmediów, spółki prowadzącej m.in. serwisy internetowe umożliwiające rezerwację miejsc hotelowych. To kilkakrotnie więcej niż rok temu, czyli zanim firma weszła na giełdę (zadebiutowała w październiku). Narastająco, po dwóch kwartałach tego roku przychody warszawskiej firmy sięgnęły 8,92 mln zl, co oznacza, że były 5,5 razy większe niż w połowie 2006 roku.

Źródło: PARKIET(2007-08-08) str.: 7


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *