Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Procedury operacyjne w hotelarstwie

Procedury operacyjne w hotelarstwie


Nowoczesny hotel musi być dobrze zarządzany, a do tego niezbędne są starannie sprecyzowane i konsekwentnie przestrzegane standardy operacyjne. O tym w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji opowiadała Aneta Stępkowska podczas kolejnego już szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się 6 listopada 2018 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.




Szczegółowo i na konkretnych przykładach Aneta Stępkowska omawiała poszczególne procedury i procesy, wyjaśniała na czym polega ich mapowanie oraz znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym. Wyjaśniała także wszystkie meandry i niejasności związane z tą tematyką na podstawie swojego 30-letniego doświadczenia w tej branży. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko, przyznając po 6 punktów za jego wartość merytoryczną, zakres tematyki i sposób przekazania informacji.

Aneta Stępkowska, która prowadziła szkolenie Akademii Hotelarza „Procedury operacyjne w hotelarstwie” jest dyrektorem generalnym hotelu Courtyard by Marriott Warszawa. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczęła w Forum Intercontinental w Warszawie, najpierw jako specjalista, potem kierownik, a ostatecznie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Po zmianie brandu hotelu Forum na Novotel Warszawa Centrum objęła stanowisko dyrektora ds. hotelowych, a potem została zastępcą dyrektora Holiday Inn w Warszawie (obecnie Mercure Centrum). Przez dwa lata zarządzała hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott.

A najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza: Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej” już 20 listopada w Hotelu Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1. Poprowadzi je Andrzej Przeniosło,  dyrektor generalny Hotelu Nosselia. Więcej informacji i zapisy TUTAJ

 

1 Komentarz dla “Procedury operacyjne w hotelarstwie”

  1. W tym samym artykule Aneta Stepk owska raz ma 20 letnie doświadczenie a w innym miejscu 30 letnie w hotelarstwie. To należy wyjaśnić.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-21 Menedżer Restauracji Warszawa
  2019-02-19 Specjalista ds. Sprzedaży/Sales Executive Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
  2019-02-12 KUCHARZ Krubki-Górki
  2019-02-19 Recepcjonista /-tka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-14 Pokojowy/Pokojowa Wrocław
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-15 Recepcja Hotel Aspen
  2019-02-14 Recepcjonista/Recepcjonistka Wrocław
  2019-02-11 Kosmetolog Gniew
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA