Joanna Świerkosz, wcześniej VP Marketing, Communication & Guest Experience w Accor Eastern Europe, objęła stanowisko VP Guest Experience - Accor Northern Europe. Odpowiedzialna jest teraz za Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią, Niemcy, Austrię i Szwajcarii oraz Rosję i sąsiednie rynki.

Z hotelarstwem związana jest od 20 lat. Zaczynała w dziale gastronomii hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin, była zastępcą kierownika recepcji w ibisie Warszawa Stare Miasto. W 2006 r. została w Orbisie brand managerem marek ibis i Etap (obecny ibis Budget), a w 2008 r. brand managerem Novoteli. Rok później objęła stanowisko marketing managera w Grupie Hotelowej Orbis, a w 2011 r. została dyrektor marketingu Grupy. Dwa lata później awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora ds. sprzedaży, dystrybucji, marketingu i Revenue Management na Polskę i kraje bałtyckie Orbisu, w 2015 objęła funkcję VP Marketing, Quality and Loyalty na Polskę i Europę Wschodnią, a w 2019 r. – VP Marketing, Communication & Guest Experience w Accor Services Eastern Europe. W kwietniu tego roku została wiceprezes ds. guest experience na Europę Północną Accoru. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego.
Dodaj komentarz