COHM planuje wprowadzać kolejne hotele we Wrocławiu pod globalne marki

Firma COHM, która w maju podpisała umowę na markę Mövenpick w przebudowywanym hotelu Grand we Wrocławiu, planuje wprowadzić pod globalne brandy swoje kolejne hotele w centrum miasta: Lothus i Polonię. Przygotowuje też następne inwestycje we Wrocławiu oraz m.in. w Świeradowie-Zdroju.



Mövenpick Grand ze 180 pokojami naprzeciwko Dworca Głównego otwarty ma zostać w grudniu 2023 r. – Gdy rozpoczynaliśmy przebudowę hotelu Grand, nie było decyzji, czy będzie działał jako hotel sieciowy czy niezależny. Wykonałem wiele analiz, jak funkcjonowałby pod własną marką, a jak pod marką sieciową, i z tych analiz jednoznacznie wynikało, że pomimo iż koszty są wyższe, bo związane z opłatami dla sieci, to jednak hotel pod brandem generuje większe przychody – mówi Grzegorz Rojek, prezes COHM w wywiadzie dla „Hotelarza”, w którym tłumaczy też, czym kierowano się wybierając akurat Mövenpick. Następnym hotelem pod międzynarodową marką ma być Lothus na Starym Mieście, kupiony w 2016 r. – Od razu planowaliśmy jego przebudowę. Zaplanowany jest w standardzie 4-5 gwiazdek. Dzisiaj ma 76 pokoi, po przebudowie będzie miał 104 – 114 pokoi. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z dwoma sieciami, ale jesteśmy też otwarci na podjęcie rozmów z kolejnymi. Szukamy marki lifestylowej, niestandaryzowanej – mówi Grzegorz Rojek. Kolejnym hotelem, który zostanie poddany rewitalizacji i wprowadzony pod międzynarodowy brand, będzie Polonia. – Największy z naszych hoteli. Otwarty w 1911 r. pod nazwą Cztery Pory Roku, ze znakomitą lokalizacją u zbiegu dwóch głównych ulic Wrocławia – Piłsudskiego i Świdnickiej. Projekt zakłada, że będzie to 5-gwiazdkowy hotel z ok. 200 pokojami, w tym z dużą liczbą apartamentów, basenem w podziemiach, przeszklonym patio, wysoką salą balową, historyczną elewacją. Cały proces rewitalizacji naszych obiektów hotelowych zostanie zakończony w ciągu 6 – 7 lat – deklaruje prezes COHM. Więcej na str. 30-33. W wywiadzie opowiada również m.in. o kolejnych inwestycjach planowanych we Wrocławiu i Świeradowie-Zdroju, a także o obecnych wynikach hoteli na rynku wrocławskim. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *