Polskie obiekty Sheraton podążąją za globalną strategią
rozwoju marki, która ma na celu rewitalizację hoteli oraz wyróżnienie jej
oferty na tle konkurencji. W ramach zaplanowanych działań, hotele Sheraton w
Polsce do końca 2008 r. zainwestują 2 miliony Euro. Inwestycje dotyczą głównie
przebudowy hotelowych lobby – wprowadzenia inicjatywy Link@Sheraton w Warszawie
i Krakowie oraz rozbudowy lub wprowadzenia piętra klubowego z pokojami
o podwyższonym standardzie.
W ramach tegorocznych inwestycji planowane jest wprowadzenie piętra klubowego w hotelu Sheraton Krakow oraz jego rozbudowa w warszawskim obiekcie. Piętro klubowe (Club Floor) to powierzchnia o ograniczonym dostępie z innych kondygnacji, gwarantująca intymność i podwyższony standard produktu. Część piętra klubowego stanowi Club Lounge – czyli pomieszczenie, do którego mają dostęp tylko goście nocujący na piętrze klubowym, gdzie w intymnej atmosferze mogą odpocząć, zjeść śniadanie, a także odbyć spotkania.
Ponadto goście polskich hoteli Sheraton do końca roku będą mogli obserwować zmianę wystroju hotelowych lobby i stworzenie w nich interaktywnej przestrzeni. Ważną częścią przestrzeni publicznej będzie Link@Sheraton znajdujący się w sercu hotelowego lobby.
„Link@Sheraton to unikalne miejsce, stworzone specjalnie z myślą o potrzebach naszych gości, to przestrzeń pozwalająca gościom na pracę, kontakt z rodziną i przyjaciółmi, czy realizację swoich pasji, w czasie gdy pozostają daleko od domu” – powiedział Thomas Schoen, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce, do której należy marka Sheraton.
Rok 2008 był dla marki Sheraton szczególny, w związku z
otwarciem kolejnego obiektu – Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Jest
to pierwszy obiekt marki, zlokalizowany
w miejscowości turystycznej. Sheraton planuje otworzyć tam w połowie 2009 r.
największe na Wybrzeżu centrum konferencyjne i ekskluzywne spa.
„Działalność Sheratona w Sopocie w tym roku, przekroczyła nasze oczekiwnia. Dlatego jednym z moich celów jest kontynuacja rozwoju sieci w miejscowościach wypoczynkowych, takich jak np. Zakopane czy Mikołajki” – powiedział Thomas Schoen.
Polski zarząd planuje podążać za globalną strategią marki Sheraton,
która rozpoczęła największą w historii, międzynarodową ekspansję, w ramach
której planuje otworzyć 54 hotele o łącznej liczbie pokoi 20,000 do 2009 r. Globalny
plan rozwoju do 2011 r. przewiduje inwestycję 4 miliardów dolarów na otwarcie
nowych hoteli oraz 1,5 miliarda dolarów
na remodernizację istniejących obiektów. Wydatki polskiego oddziału marki
Sheraton
na ulepszanie oferty w latach 2008 - 2009 r. wyniosą 4 miliony Euro.
Hotele Sheraton do 31 października br. obsłużyły 190 000 gości. W tym okresie odnotowano również wzrost polskich gości korzystających z oferty hoteli.
Marka Sheraton posiada w Polsce 4 obiekty: Sheraton Warsaw, Sheraton
Krakow, Sheraton Poznań i Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Łącznie
oferuje 950 pokoi gościnnych
i zatrudnia 760 pracowników.
Komentarze