Hotele Sheraton w Polsce zainwestują do końca roku 2 miliony Euro w dalsze ulepszanie produktu

Marka Sheraton podjęła aktywną, wieloletnią strategię rozwoju, która ma na celu dalsze udoskanalanie oferty oraz odświeżenie marki. Działania te są kontynuacją globalnej strategii, która ma na celu remodernizację 50 000 pokoi hotelowych oraz zmianę aranżacji ponad 100 hoteli Sheraton w 71 krajach. Dodatkowo Sheraton planuje dalszy rozwój swoich obiektów w Polsce – wśród rozpatrywanych lokalizacji znajdują się: Wrocław, Łódź, Katowice, Zakopane i Mikołajki. 

 

Polskie obiekty Sheraton podążąją za globalną strategią rozwoju marki, która ma na celu rewitalizację hoteli oraz wyróżnienie jej oferty na tle konkurencji. W ramach zaplanowanych działań, hotele Sheraton w Polsce do końca 2008 r. zainwestują 2 miliony Euro. Inwestycje dotyczą głównie przebudowy hotelowych lobby – wprowadzenia inicjatywy Link@Sheraton w Warszawie i Krakowie oraz rozbudowy lub wprowadzenia piętra klubowego z pokojami
o podwyższonym standardzie.

 

W ramach tegorocznych inwestycji planowane jest wprowadzenie piętra klubowego w hotelu Sheraton Krakow oraz jego rozbudowa w warszawskim obiekcie. Piętro klubowe (Club Floor) to powierzchnia o ograniczonym dostępie z innych kondygnacji, gwarantująca intymność i podwyższony standard produktu. Część piętra klubowego stanowi Club Lounge – czyli pomieszczenie, do którego mają dostęp tylko goście nocujący na piętrze klubowym, gdzie w intymnej atmosferze mogą odpocząć, zjeść śniadanie, a także odbyć spotkania.

 

Ponadto goście polskich hoteli Sheraton do końca roku będą mogli obserwować zmianę wystroju hotelowych lobby i stworzenie w nich interaktywnej przestrzeni. Ważną częścią przestrzeni publicznej będzie Link@Sheraton znajdujący się w sercu hotelowego lobby.

 

„Link@Sheraton to unikalne miejsce, stworzone specjalnie z myślą o potrzebach naszych gości, to przestrzeń pozwalająca gościom na pracę, kontakt z rodziną i przyjaciółmi, czy realizację swoich pasji, w czasie gdy pozostają daleko od domu” – powiedział Thomas Schoen, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce, do której należy marka Sheraton.

 

Rok 2008 był dla marki Sheraton szczególny, w związku z otwarciem kolejnego obiektu – Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Jest to pierwszy obiekt marki, zlokalizowany
w miejscowości turystycznej. Sheraton planuje otworzyć tam w połowie 2009 r. największe na Wybrzeżu centrum konferencyjne i ekskluzywne spa.

 

„Działalność Sheratona w Sopocie w tym roku, przekroczyła nasze oczekiwnia. Dlatego jednym z moich celów jest kontynuacja rozwoju sieci w miejscowościach wypoczynkowych, takich jak np. Zakopane czy Mikołajki” – powiedział Thomas Schoen.

 

Polski zarząd planuje podążać za globalną strategią marki Sheraton, która rozpoczęła największą w historii, międzynarodową ekspansję, w ramach której planuje otworzyć 54 hotele o łącznej liczbie pokoi 20,000 do 2009 r. Globalny plan rozwoju do 2011 r. przewiduje inwestycję 4 miliardów dolarów na otwarcie nowych hoteli oraz 1,5 miliarda dolarów
na remodernizację istniejących obiektów. Wydatki polskiego oddziału marki Sheraton
na ulepszanie oferty w latach 2008 - 2009 r. wyniosą 4 miliony Euro.  

 

Hotele Sheraton do 31 października br. obsłużyły 190 000 gości. W tym okresie odnotowano  również wzrost polskich gości korzystających z oferty hoteli.

 

Marka Sheraton posiada w Polsce 4 obiekty: Sheraton Warsaw, Sheraton Krakow, Sheraton Poznań i Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Łącznie oferuje 950 pokoi gościnnych
i zatrudnia 760 pracowników.

 

 



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *