Elektromobilność dla hotelarstwa

Według danych z końca stycznia 2024 r. zbieranych przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych w Polsce było zarejestrowane 58 341 samochodów całkowicie elektrycznych (BE V – battery electric vehicles), a łącznie po polskich drogach jeździło 100 737 samochodów z napędem elektrycznym (PHEV – plug-in hybrid electric vehicles). I te liczby będą tylko rosły, choćby w związku z wchodzącymi wkrótce w życie europejskimi regulacjami prawnymi. Więc ich kierowcy (często z rodzinami) będą coraz częstszymi gośćmi hoteli, a będą je wybierali ze względu na możliwość naładowania auta.

Wraz z rosnącą liczbą samochodów elektrycznych na drogach oraz rozwojem elektromobilności warto zwrócić uwagę na możliwości wynikające z posiadania własnej stacji ładowania przy hotelu. Dla właścicieli elektrycznych pojazdów dostępność ładowarki jest ważniejsza niż cena noclegu. Dlatego hotele coraz częściej decydują się na inwestowanie w stacje ładowania, przyciągając tym samym nowych klientów. Posiadanie stacji ładowania stanowi szansę dla hoteli na wyróżnienie się na tle konkurencji. Inwestycja w stację ładowania przyczynia się również do budowy prestiżu i zwiększenia rozpoznawalności marki hotelu jako miejsca przyjaznego dla środowiska i odpowiedzialnego biznesu.

Posiadanie własnej stacji ładowania otwiera również możliwość dodatkowego dochodu dla hotelu. Kierowcy samochodów elektrycznych podróżujący w okolicy będą skłonni wybrać hotel, który oferuje ładowarki, a wprowadzenie opłat za korzystanie z ładowarki pozwoli zwiększyć przychody i wykorzystać potencjał rosnącego rynku elektromobilności. Firmy specjalizujące się w dostarczaniu stacji ładowania dla ho

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *