„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kolejna kampania Profitroom wspierająca branżę hotelarską. Z Iloną Ostrowską

W najnowszej kampanii „Tak jak lubisz. Bezpośrednio” firma Profitroom w kreatywny sposób promuje ideę rezerwacji bezpośrednich, pokazując, że rezerwacje na stronach hoteli przynoszą szereg korzyści zarówno hotelarzom, jak i gościom. Twarzą kampanii została aktorka Ilona Ostrowska, akcję wspierają IGHP i Polskie Hotele Niezależne. Zaplanowano konkurs z voucherami do wybranych hoteli. Wizytówki hoteli można znaleźć na stronie www.rezerwujbezposrednio.pl. Kampania będzie trwała do września.

Kampania pokazuje, czym jest direct booking i z jakimi korzyściami dla podróżujących się wiąże. – Jej celem jest zmiana nawyków rezerwacyjnych gości hotelowych. Wielu turystów podczas dokonywania rezerwacji noclegów nie ma świadomości korzyści wynikających z rezerwacji bezpośrednich. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest pośpiech i brak weryfikacji ofert hoteli w kilku źródłach, w tym przede wszystkim na stronach www hoteli. A rezerwacje w popularnych portalach pośredniczących czy biurach podróży często są po prostu mniej opłacalne – tłumaczy Arkadiusz Czerwiński, rzecznik prasowy Profitroom. Obecnie ponad 37 proc. gości w Polsce dokonuje rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Rok do roku obserwujemy wzrost tej liczby, co pokazuje, że rośnie także świadomość idei direct bookingu.

 

Jednym z partnerów organizowanej przez Profitroom akcji jest Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Promowanie wśród opinii publicznej zalet dokonywania rezerwacji bezpośrednio w hotelach jest IGHP szczególnie bliskie. Od lat wspieramy kampanie zachęcające do bezpośredniego rezerwowania noclegów zarówno akcje europejskie, organizowane przez HOTREC, jak i krajowe, których autorem jest Profitroom – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. – Temat bezpośrednich rezerwacji poruszamy także na naszych spotkaniach i szkoleniach z hotelarzami. Każdego roku obserwujemy większą świadomość hotelarzy, którzy starają się obniżać udział portali rezerwacyjnych w ogólnej sprzedaży.

Przekaz w kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” skoncentrowany jest na spełnianiu specjalnych życzeń osób rezerwujących pobyt bezpośrednio na stronach hoteli, co stanowi jedną z zalet direct bookingu. – Wśród nadrzędnych korzyści, o których należy pamiętać jest oczywiście fakt, że oferty na stronach hoteli są nie tylko bardziej atrakcyjne cenowo, ale również posiadają rozbudowane i spersonalizowane pakiety usług, niedostępne u pośredników czy różne benefity wynikające z bezpośredniego kontaktu z hotelem – wyjaśnia Arkadiusz Czerwiński. – Zależy nam na tym, żeby ludzie zdawali sobie sprawę z szerokiej gamy korzyści, jakie daje im rezerwacja bezpośrednia  

Twarzą kampanii została aktorka Ilona Ostrowska, znana m.in. z roli w serialu „Ranczo” i filmu „Ile waży koń trojański”. W ramach kampanii nakręcono spot promocyjny, kierujący na landing page. Zaplanowano komunikację w mediach społecznościowych, w tym konkurs z nagrodami w postaci voucherów pobytowych do wybranych hoteli.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *