Joanna Czechowska z sieci Marriott do PHH   PERSONALIA

Joanna Czechowska, dotychczasowa dyrektor marketingu sieci Marriott International w Polsce, z początkiem maja zasiliła szeregi Polskiego Holdingu Hotelowego, gdzie będzie koordynować działania z zakresu komunikacji i Public Relations.

– Cieszę się, że do naszego zespołu dołączył wysokiej klasy fachowiec nie tylko na rynku hotelowym. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Joanny przyczynią się do dalszego, dynamicznego rozwoju biura komunikacji i PR, zgodnie z najwyższymi standardami, które obowiązują w naszej spółce – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Joanna Czechowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, na specjalności Public Relations i Marketing Medialny. Jeszcze w trakcie studiów zaczęła pracę w japońskiej korporacji technologicznej Fujifilm. Za swój pierwszy projekt dla tej firmy, Praca jak marzenie, została laureatką konkursu PRoton. W latach 2010-2019 pracowała w Fujifilm, zajmując się działaniami marketingowymi i PR w Polsce, w Czechach i na Słowacji. W Fujifilm odpowiadała też za komunikację korporacyjną zewnętrzną, jak i wewnętrzną między Warszawą i globalną centralą firmy w Tokio.

Z hotelarstwem związana jest od 1 grudnia 2019 r., kiedy dołączyła do sieci Marriott International, aby koordynować działania marketingowe i wizerunkowe w sześciu hotelach w Polsce, a także wspierać Marriott Business Council, instytucję skupioną na działaniach CSR i employer branding. Realizowała marketingową strategię 360 stopni. Wśród najważniejszych zadań było skoordynowanie działań marketingowych w czterech hotelach Sheraton w Polsce, wzmocnienie wizerunku marki Westin na polskim rynku, utrzymywanie dobrych relacji z mediami, promocja programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, repozycjonowanie warszawskiego hotelu Sheraton po remoncie przestrzeni wspólnych i wprowadzenie polskiej wersji strony marriott.com.

Grupa Kapitałowa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *