Kampania wizerunkowa Scandic Hotels

Grupa Hotelowa Scandic, która posiada hotele we Wrocławiu i Gdańsku, rozpoczyna w czerwcu kampanię wizerunkową w Polsce. Działania komunikacyjne będą prowadzone w mediach lifestylowych, marketingowych, ekologicznych i lokalnych, obejmą także internet i organizację eventów.

Scandic chce uświadomić potencjalnym gościom, że jest siecią wyróżniającą się dbałością o ekologię i zdrowie oraz oferującą wypoczynek rodzinny. Jedno z haseł kampanii „Rodzinnie, aktywnie i na luzie” ma zachęcać do korzystania z usług hoteli w letnie weekendy całe rodziny, przekonując, że dzieci są tam gośćmi VIP. Oprócz przestronnych pokoi, dostosowanych do potrzeb rodziny, hotele zapewniają także specjalne kąciki zabaw i atrakcyjne menu, stworzone w oparciu o zasady zdrowego żywienia Jamie Oliviera. Kolejne hasło kampanii „Eco weekend w sercu Gdańska i Wrocławia” ma przekonać gości, że przebywając w hotelach Scandic, dbają o środowisko. Zarówno w gdańskim, jak i wrocławskim obiekcie wykorzystywane jest oświetlenie LED, które pozwala na sześciokrotne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Ponadto segregowane są śmieci, a do sprzątania używa się środków chemicznych z certyfikatem Green Globe Certification. W hotelach zbierane są nakrętki, zużyte baterie, makulatura, szkło oraz puszki aluminiowe, a w biurach Scandic prowadzona jest akcja oszczędzania energii. Hotele Scandic to także zdrowie i aktywny wypoczynek. Goście mogą zadbać o dobrą formę, wypożyczając rowery lub kijki do nordic walking i odwiedzając hotelową siłownię albo saunę. Scandic Hotels w swoim głównym przekazie marketingowym podkreśla: „We are not a Hotel”, tylko coś więcej – to wybierany świadomie, pełen spokoju, skandynawski styl życia w harmonii z naturą. Markę wyróżniać ma nie tylko dbałość o środowisko, ale i zaangażowanie w życie lokalnej społeczności, wspieranie wydarzeń kulturalnych oraz promowanie zielonej edukacji. Scandic Hotels to największa sieć hotelowa w krajach skandynawskich. W Polsce działa od początku 2009 roku, gdy przejęła dwa 4-gwiazdkowe hotele działające wcześniej pod marką Holiday Inn. Dalszy rozwój sieci w Polsce planowany jest po 2011


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *