Ada w Focusie

Ruszający właśnie w Gdańsku nowy hotel polskiej sieci Focus wyposażony został w naturalne kosmetyki z nowej, „zielonej“ serii firmy ADA Cosmetics International ECO by Green Culture. – Chcemy uwidocznić nasze zaangażowanie na rzecz środowiska, dlatego z pełną świadomością wybraliśmy naturalne i ekologiczne kosmetyki – mówi Agnieszka Kraśnicka, dyrektor marketingu sieci Focus. Są one oznaczone „Stokrotką”, która jest znakiem ekologicznym Unii Europejskiej i zaświadcza o tym, że produkt, od receptury po opakowanie, spełnia wysokie wymagania ekologiczne. Hotel Focus zdecydował się również na zastosowanie specjalnych dozowników press + wash firmy ADA z pochodzącego z recyklingu plastiku PET, który nie zawiera substancji szkodliwych i może być w 100 proc. ponownie przetworzony. Również pozostałe hotele grupy Focus zostaną wyposażone w ekologiczne kosmetyki.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *