Daj się zauważyć

Ustawione przy drodze tablice reklamowe spełniają nie tylko funkcję informacyjną, ale również podobną do stojaków ze słodyczami przy sklepowych kasach: powinny zachęcić podróżnego do "impulsowego" zakupu. W tym wypadku: usługi hotelowej.



Trasy usiane billboardami i tablicami reklamowymi to widok tak powszedni, że często dla osób podróżujących samochodem wręcz niezauważalny. Jak zatem wyróżnić tablicę z własną ofertą, by nie tylko poinformować podróżnego o naszym istnieniu, ale i skłonić go do skorzystania z usług właśnie naszego hotelu?




Potencjalny gość ma zazwyczaj nie lada problem z wyborem, nie tylko z powodu nadmiaru ofert. Niestety, większość przydrożnych reklam miejsc noclegowych, zamiast zachęcać, odstrasza - nadmiarem informacji, źle dobraną kolorystyką i jakością budzącą skojarzenia z chałupniczą pracą wykonaną w przydomowym garażu, zaniedbanym wyglądem, a wreszcie nieodpowiednią lokalizacją. Tymczasem to, jak będzie prezentował się nasz billboard czy też przydrożna tablica, ma niebagatelne znaczenie.

Należy bowiem pamiętać, że obok turystów skrupulatnie opracowujących plan podróży, w tym miejsca postojów i noclegów, są również tacy, którzy dopiero na trasie podejmują decyzję, gdzie spędzić noc oraz tacy, których noc w podróży zaskakuje. To potencjalni klienci naszego hotelu, powinniśmy więc tak przygotować tablicę informacyjną, aby przekonała ich do skorzystania właśnie z naszej oferty.





Osoba podróżująca samochodem widzi tablicę reklamową
(np. standardowy billboard o wymiarach 5,04x2,38 m) zaledwie przez 1,5-2 s, dlatego decydujące znaczenie ma to, co się na tym nośniku znajduje.



Odpowiednio wybrać miejsce
Podstawową rzeczą j [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Monika Bartnik

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *