Daj się zauważyć

Autor: Monika Bartnik
Ustawione przy drodze tablice reklamowe spełniają nie tylko funkcję informacyjną, ale również podobną do stojaków ze słodyczami przy sklepowych kasach: powinny zachęcić podróżnego do "impulsowego" zakupu. W tym wypadku: usługi hotelowej.

Trasy usiane billboardami i tablicami reklamowymi to widok tak powszedni, że często dla osób podróżujących samochodem wręcz niezauważalny. Jak zatem wyróżnić tablicę z własną ofertą, by nie tylko poinformować podróżnego o naszym istnieniu, ale i skłonić go do skorzystania z usług właśnie naszego hotelu?

Potencjalny gość ma zazwyczaj nie lada problem z wyborem, nie tylko z powodu nadmiaru ofert. Niestety, większość przydrożnych reklam miejsc noclegowych, zamiast zachęcać, odstrasza - nadmiarem informacji, źle dobraną kolorystyką i jakością budzącą skojarzenia z chałupniczą pracą wykonaną w przydomowym garażu, zaniedbanym wyglądem, a wreszcie nieodpowiednią lokalizacją. Tymczasem to, jak będzie prezentował się nasz billboard czy też przydrożna tablica, ma niebagatelne znaczenie.

Należy bowiem pamiętać, że obok turystów skrupulatnie opracowujących plan podróży, w tym miejsca postojów i noclegów, są również tacy, którzy dopiero na trasie podejmują decyzję, gdzie spędzić noc oraz tacy, których noc w podróży zaskakuje. To potencjalni klienci naszego hotelu, powinniśmy więc tak przygotować tablicę informacyjną, aby przekonała ich do skorzystania właśnie z naszej oferty.

Osoba podróżująca samochodem widzi tablicę reklamową (np. standardowy billboard o wymiarach 5,04x2,38 m) zaledwie przez 1,5-2 s, dlatego decydujące znaczenie ma to, co się na tym nośniku znajduje.

Odpowiednio wybrać miejsce Podstawową rzeczą j [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *