Hotelowe sposoby na niepogodę

Aby umilić gościom wolny czas, hotele przygotowują dla nich wiele atrakcji. W czołówce rozrywek są różnego rodzaju imprezy plenerowe, wycieczki krajoznawcze i gry sportowe. Ale co zrobić, kiedy brzydka pogoda uniemożliwia przebywanie na świeżym powietrzu?

Wśród hotelowych atrakcji na pierwszy plan wysuwają się punkty gastronomiczne, kawiarnie, drink i cocktail bary. Restauracje serwują często potrawy kuchni ze wszystkich stron świata, a w klubach i kawiarniach nierzadko organizowane są koncerty i dyskoteki. Ci, którzy lubią spędzać czas aktywnie, mają często do dyspozycji basen, fitness i siłownię. Oprócz tego popularne są również usługi związane z odnową biologiczną, masaże i zabiegi kosmetyczne. W wielu ośrodkach wypoczynkowych są gabinety masażu, jacuzzi, sauna, solarium, gabinety kosmetyczne i fryzjerskie. Czy to jednak wystarczy, aby umilić gościom wolny wieczór albo zorganizować czas w deszczowy dzień? Niektóre placówki wychodzą z założenia, że pod względem rozrywki i rekreacji oferta hotelowa powinna być bardziej urozmaicona.

Czego szukają goście w hotelu

Szeroki wachlarz atrakcji proponuje swoim gościom hotel Belweder w Zakopanem. Posiada m.in. nowoczesne centrum SPA z rozbudowaną ofertą zabiegów na ciało, centrum basenowe, saunę, siłownię i solarium. Oprócz tego w hotelu można zagrać w golfa na specjalnym symulatorze, w kręgle i bilard. - Panie najchętniej korzystają z zabiegów SPA - opowiada recepcjonistka hotelu. - Ale wszystkie formy rekreacji cieszą się ogromną popularnością.

Ważne, aby mieć szeroki wachlarz rozrywek hotelowych, ponieważ goście ich szukają, a miejsc, które proponują szeroką ofertę, jest niewiele. Oprócz tego mamy instruktorów nauki pływania, gry w golfa i kręgle. Ciekawą formą rozrywki jest też aquaerobic, czyli aerobik w wodzie. Godzina gry w bilard kosztuje w Belwederze 18 zł. Za minutę gry w kręgle klient zapłaci 18 gr. Najdroższą atrakcją tego ośrodka jest symulator golfa. W tygodniu za godzinę gry płaci się 55 zł, w weekend stawka wynosi 75 zł.

A może... squash
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Maria Fijał

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *