Zapobieganie nadużyciom w hotelarstwie

Ponad 30 uczestników – przede wszystkim właścicieli, prezesów i dyrektorów  hoteli z całej Polski wzięło udział w pierwszym powakacyjnym spotkaniu z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem seminarium, które odbyło się w warszawskim hotelu Best Western Felix, były „Metody zapobiegania nadużyciom w hotelarstwie”. Temat poświęcony delegowaniu zadań w hotelu i ich rozliczaniu przeprowadziła Pani Ewa Szczepańska, dyrektor hotelu Balic Plaza z Kołobrzegu.     Podczas bloku tematycznego poruszono obszary związane m.in. z szansami, zagrożeniami i ryzykiem delegowania zadań, a także skute [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “Zapobieganie nadużyciom w hotelarstwie

  1. zgadzam się, to jedno z najlepszych szkoleń w jakich uczestniczyłam.
    Po waszych szkoleniach wracam do hotelu z gotowymi koncepcjami poprawy i o to właśnie chodzi. P. Przeniosło mógłby spokojnie być dłuższy:)

    • tematy ciekawe, wykładowcy kompetentni, tylko czasu za mało. Temat mógłby być spokojnie rozciągnięty na 2 dni, zwłaszcza, że duża część uczestników była spoza Warszawy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *