Oprogramowanie hotelowe – luksus czy konieczność

Niewłaściwa organizacja pracy, nieodpowiednia analiza kosztów działalności oraz brak narzędzi do poprawnego nadzoru nad pracownikami może wynikać z nieposiadania komputerowego systemu hotelowego lub z nieodpowiedniego dopasowania go do potrzeb danego obiektu.

Inwestycje hotelowe wymagają dużych nakładów finansowych, dlatego po uruchomieniu działalności hotele muszą pracować jak najefektywniej. Z tego powodu należy bardzo szczegółowo rozplanować proces organizacji pracy w obiekcie, a automatyczny nadzór nad realizacją założeń oprzeć o komputerowy system hotelowy.

Dobry program zapewni efektywną pracę na wszystkich szczeblach działalności hotelu, a odpowiednio wdrożony i ustawiony pozwoli skupić się wyłącznie na wprowadzaniu usprawnień i... liczeniu zysków.

Optymalnym rozwiązaniem jest wprowadzenie, najlepiej od samego początku, jednolitego ładu organizacyjnego w hotelu, który jednoznacznie określi obowiązki pracowników oraz automatycznie zweryfikuje ich wykonanie.

Etap wdrożenia systemu

Niezbędnym narzędziem do realizacji tego celu jest dobrze wdrożone oprogramowanie hotelowe. Powinno automatycznie współdziałać z jak największą liczbą systemów pracujących w hotelu, dlatego bardzo ważny jest proces jego wyboru i wdrożenia.

Podstawowym krokiem wprowadzenia ładu organizacyjnego jest przeprowadzenie tzw. analizy przedwdrożeniowej. Jej istota sprowadza się do zaprojektowania przebiegu procesów gospodarczych w hotelu oraz wyznaczenia tzw. obiegu dokumentów, czyli czegoś w rodzaju algorytmu pracy przedsiębiorstwa.

Analiza powinna jed [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Grzegorz Krzyżanowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *