Novotel i Mercure na reklamach

W listopadzie Grupa Hotelowa Orbis rozpoczęła kampanie reklamowe dwóch wchodzących w jej skład marek hoteli. "Hotele z klimatem...." to hasło kampanii reklamowej, którą realizuje agencja reklamowa Motive.

Celem, skierowanej przede wszystkim do często podróżującego po Polsce biznesmena, jest zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności logo. Dodatkową grupą do której adresowany jest przekaz są rodziny z dziećmi aktywnie spędzające czas. Reklama ma przekonać klientów, że hotele Mercure łączą komfortowy wypoczynek z klimatem danego miejsca.

Kampania hoteli Novotel jest polską adaptacją europejskiej kampanii prowadzonej obecnie we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii. Skierowana jest do klientów piastujących kierownicze stanowiska, pragnących zatrzymać się w hotelu, który zapewni im dobre samopoczucie i pozwoli się zrelaksować. Prowadzona pod hasłem "Novotel. Naturalnie przyjazny" kampania w Polsce promuje nie tylko biznesowy, ale również ich rodzinny charakter i ofertę wypoczynkową. Głównym nośnikiem obu kampanii reklamowych jest prasa.


W listopadzie Grupa Hotelowa Orbis rozpoczęła kampanie reklamowe dwóch wchodzących w jej skład marek hoteli. "Hotele z klimatem...." to hasło kampanii reklamowej, którą realizuje agencja reklamowa Motive.

Celem, skierowanej przede wszystkim do często podróżującego po Polsce biznesmena, jest zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności logo. Dodatkową grupą do której adresowany jest przekaz są rodziny z dziećmi aktywnie spędzające czas. Reklama ma przekonać klientów, że hotele Mercure łączą komfortowy wypoczynek z klimatem danego miejsca.

Kampania hoteli Novotel jest polską adaptacją europejskiej kampanii prowadzonej obecnie we Francji, Niemczech i w Wielkiej Brytanii. Skierowana jest do klientów piastujących kierownicze stanowiska, pragnących zatrzymać się w hotelu, który zapewni im dobre samopoczucie i pozwoli się zrelaksować. Prowadzona pod hasłem "Novotel. Naturalnie przyjazny" kampania w Polsce promuje nie tylko biznesowy, ale również ich rodzinny charakter i ofertę wypoczynkową. Głównym nośnikiem obu kampanii reklamowych jest prasa.



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *