Tkanina buduje komfort

Wystrój apartamentów hotelowych jest zawsze dużym wyzwaniem dla projektanta. Tym bardziej, że hotele stawiają coraz większe wymagania wykonawcom

Dobór tkanin we wnętrzu hotelu zależy od charakteru oraz od standardu obiektu. Często już sama nazwa hotelu sugeruje styl, w jakim jest, czy też powinien być urządzony. Na rynku tkanin można znaleźć specjalne "tkaniny obiektowe", czyli takie, które przeznaczone są do pomieszczeń w budynkach wykorzystywanych w celach komercyjnych. Są to najczęściej tkaniny marki Trevira, która posiada odpowiednie atesty. Projektanci tych tkanin przygotowują gotowe zestawy różnych "koordynatów", czyli pasujących do siebie materiałów o jednakowej kolorystyce i różnych wzorach. Propozycje takie prezentują zazwyczaj bogate wzornictwo i ogromną różnorodność kolorów.

Zasłony muszą zasłaniać

Komponowanie dekoracji z tkanin posiadających koordynaty daje dobre efekty estetyczne i wprowadza do pomieszczenia poczucie harmonii i ładu. Zasłony i firany w pokoju hotelowym to bardzo ważny element dekoracyjny, ale zasłony, by w pełni zasłużyć na swoją nazwę, muszą zasłaniać, a często wręcz zaciemniać apartament. Wybierając tkaniny na zasłony, musimy znać ich przeznaczenie:

  • jeśli mają całkowicie zaciemniać pomieszczenie, powinny być uszyte z tkanin, grubszych i na podszewkach lub z tkanin, np. satin-blackout,
  • jeśli zasłony pełnią funkcję zasłaniania, ale niekoniecznie zaciemniania wybór tkanin jest ogromny. Najczęściej używane są różnego rodzaju żakardy i grubsze satyny lub mieszanki bawełny z polies
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Ewa Strózik

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *