Nowe w Polish Prestige Hotels & Resorts

O dwa nowe hotele powiększyła się w grudniu grupa hoteli wchodzących w skład programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts.

Nowymi członkami zostały: czterogwiazdkowy hotel Mościcki w Spale i trzygwiazdkowy hotel Hetman w Warszawie. Program PPH, w skład którego wchodzi obecnie 37 obiektów noclegowych, szuka sposobów na przyciągnięcie członków.

Jednym z nich jest podjęta na listopadowym spotkaniu w Zakopanem decyzja o zmianie zasad przystępowania do programu. Obecnie członkiem może zostać również hotel, który należy już do innego programu lojalnościowego, czy marketingowego.

W opinii członków PPH zmianę taką wymusił rozwój rynku, a dokładniej duża liczba, zróżnicowanych programów sprzedażowych oferowanych hotelom przez polskie i zagraniczne sieci marketingowe.


Polish Prestige Hotels & Resorts to polski program marketingowy wybranych hoteli na terenie całej Polski, którego celem jest identyfikacja z wysokim standardem i najwyższą jakością świadczonych usług

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.