Łazienka – wizytówka hotelu

Autor: Wojciech Choina
Każdy dzień rozpoczyna się od porannej toalety, dlatego tak istotny jest wygląd łazienki, praktyczne rozwiązania i miły jej klimat. Goście hotelowi wprowadzeni od samego rana w dobry nastrój będą zadowoleni i na długo zapamiętają hotel.

Wspólną cechą łazienek w hotelu, tych ogólnodostępnych - przy recepcji i restauracji oraz tych przy pokojach powinna być ich funkcjonalność, estetyka i czystość. Urządzając łazienki hotelowe, warto pamiętać także o najnowszych trendach. Panujące obecnie czyste, niemal geometryczne formy ceramiki z pewnością długo będą modne. Połączenie ich ze stonowaną kolorystyką ścian i łagodnym oświetleniem stworzą przyjazne wnętrze. A powiązanie jej wyglądu ze stylem, w jakim urządzony jest cały hotel, będzie dowodem estetycznej dojrzałości oraz spójnego spojrzenia na architekturę wnętrza.

Ceramika - spójność i masywność
Ze względów praktycznych w łazience w pokoju hotelowym najbardziej odpowiednie są umywalki z tzw. boczną powierzchnią odkładczą. Mogą to być wzory wpuszczone lub do postawienia na blacie lub ze zintegrowanym blatem ceramicznym. Dodatkowa powierzchnia obok umywalki ułatwia korzystanie ze stojących tuż obok kosmetyków i przyborów toaletowych. Spójny wygląd wnętrza zagwarantuje uzupełnienie łazienki o miskę ustępową i bidet tej samej serii ceramicznej. Do hoteli najwyższej kategorii pasują wzory wyraziste, charakteryzujące się masywnymi krawędziami i przesadną wielkością niektórych elementów. Dodaje jej to stabilności i poczucie wygody podczas korzystania. Umywalki ze zintegrowanym blatem lub przystosowane do postawienia na blat pasują praktycznie do każdej łazienki hotelowej.

Kabina i wanna - lekkość i forma
W każdym hotelu niezbędne są kabiny prysznicowe, natomiast w hotelach wyższych kategorii do rzadkości nie należy stosowanie jednocześnie kabiny i wanny. W małych łazienkach, ze względu na oszczędność miejsca, praktyczne są wnęki z drzwiami, a w nieco większych kabiny narożne. [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *