Nowy prezes Interferie

Arkadiusz Miszuk, członek zarządu Telefonii Dialog, sprzedanej przez KGHM w grudniu Netii, został prezesem spółki hotelarskiej Interferie, kontrolowanej przez KGHM TFI. Dotychczasowy prezes Adam Milanowski został dyrektorem generalnym nowootwartego 4-gwiazdkowego hotelu Interferie Medi SPA w Świnoujściu. Rada nadzorcza z uwagi na zakończenie kadencji zarządu zdecydowała, że nie będzie przedłużała z nim umowy. Z zarządem pożegnał się także Radosław Besztyga, którego zastąpił Dariusz Rutowicz, wcześniej członek zarządu ds. finansowych i dyrektor ekonomiczny Grupy Zaberd.

 

Nowy zarząd Interfeii ma opracować nową strategię spółki opartą o trzy filary: luksusowy – Interferie Elite, rodzinny – Interferie Family oraz domy spokojnej starości, które będą rozwijane wokół należących do KGHM-u uzdrowisk. • Nowy Brand manager Novoteli Inga Ganowska objęła stanowisko Brand Managera dla marek Mercure & Orbis Hotels w Polsce. Do jej obowiązków będzie należała realizacja działań mających na celu rozwój marek, budowanie ich wizerunku, a także maksymalizacja efektywności strategii marketingowych. Inga Ganowska posiada 8-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej i ponad 10-letnie w obszarze komunikacji marketingowej. Przez wiele lat pracowała w hotelu Marriott, gdzie pełniła m.in. funkcję kierownika ds. sprzedaży. Następnie związana była z Sigma International, a także z Narodowymi Funduszami Inwestycyjnymi zarządzanymi przez Everest Capital Polska, gdzie opracowywała i realizowała strategie z zakresu marketingu i public relations. Przez 10 lat pełniła funkcję dyrektora zarządzającego w agencji Fischer&Zubek PR Partners Sp. z o.o. Jako Brand Manager Mercure & Orbis Hotels będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie markami, opracowywanie i realizację strategii marketingowych oraz public relations. Do jej zadań będzie również należało wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych i


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.