Hotelowy ogród najlepszą wizytówką

Z nastaniem wiosny nadeszła pora na porządki w ogrodzie hotelowym. Niezależnie od wielkości terenu, jego ukształtowania i podłoża, każda murawa po zimie wymaga pielęgnacji. Zadbany ogród hotelowy cieszy oko nie tylko managerów hotelu, ale też gości i podnosi wartość estetyczną obiektu.




Hotelowy ogród to miejsce, gdzie można odpocząć, wyciszyć się lub oddać rozrywce. Jednak bez odpowiedniego wyposażenia żaden ogrodnik nie ujarzmi natury otaczającej budynek. Co zatem jest niezbędne w profesjonalnym wyposażeniu hotelowego ogrodu? O czym nie wolno zapominać w trakcie jego pielęgnacji? Wyposażenie hotelowego ogrodu to nie tylko ławki i altany – to przede wszystkim odpowiednia flota urządzeń, które pomagają w pracy osobom dbającym o zieleń. Odpowiednio przycięta trawa, drzewa oraz wypielęgnowane oczko wodne stanowią o standardzie hotelu. Szczególnie w okresie wiosenno-letnim, kiedy goście najchętniej przebywają w ogrodzie w swoim wolnym czasie, warto im te chwile uprzyjemnić. Przygotowane dla nich ogrodowe meble i plac zabaw dla dzieci to nie wszystko. Możliwość bezpośredniego kontaktu z naturą, która jest zadbana na najwyższym poziomie jest bardzo ceniona przez klientów.

Latem do koszenia, zimą do odśnieżania

W ciągu ostatnich kilku lat można zauważyć znaczny postęp w zakresie oferty produktowej profesjonalnych maszyn do pielęgnacji terenów zieleni. Managerowie hoteli mają szeroki wybór urządzeń. Duże osiągi, specjalistyczny osprzęt i nowoczesne rozwiązania z zaawansowanymi technologiami sprawiają, że inwestycja w takie maszyny dla obiektów hotelowych z dużymi terenami zielonymi wokół może okazać się opłacalna. Wszystko zależy od tego, jaką powierzchnię hotel ma do opieki. Osoby dbające o hotelową zieleń coraz częściej zwracają uwagę na wybór odpowiedniego sprzętu, który będzie charakteryzował się uniwersalnością w użytkowaniu – latem sprawdzi się w ogrodzie przy koszeniu trawy, a zimą pozwoli na odśnieżanie terenu wokół hotelu. Fachowa pielęgnacja to szereg zabiegów wykonywanych specjalistycznym sprzętem, przy zastosowaniu najwyższej klasy materiałów i wiedzy najlepszych specjalistów oraz użycia profesjonalnych
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Paweł Przywózki

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *