Bardzo udana i potrzebna konferencja

Konferencja "Gościnność w XXI wieku" zorganizowana 27 marca 2007 w Warszawie przez miesięcznik Hotelarz oraz Concierge Polska została bardzo dobrze oceniona przez uczestników, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym

Z opinii, które uzyskaliśmy na podstawie ankiet wypełnianych przez uczestników, możemy potwierdzić fakt, iż środowisko polskich hotelarzy oczekuje wydarzeń na wysokim poziomie merytorycznym.

Wymaga ono od prelegentów głębokiej wiedzy oraz doświadczenia w branży. Niekorzystnie odbierane są wykłady o charakterze czysto teoretycznym, które nie stanowią bazy informacyjnej lub nie przekładają się bezpośrednio na zastosowania w pracach związanych z rozwojem hotelu lub grupy hoteli.

Aż 92 proc. ankietowanych oceniło stronę merytoryczną konferencji jako bardzo dobrą i dobrą. Podobny odsetek ocenił jako bardzo dobrą lub dobrą organizację konferencji (92 proc.) oraz przygotowanie osób prowadzących prezentacje (95 proc.). Szczególnie wysokie oceny, czyli niemal 100 proc. ocen pozytywnych uzyskały wystąpienia gości specjalnych konferencji, co wskazuje na ogromne zainteresowanie trendami światowymi, dotyczącymi zarówno zmieniających się oczekiwań gości, jak i najlepszego przygotowania specjalistów do ich obsługi. Aż 84 proc. spośród 68 osób ankietowanych wyraziło chęć udziału w kolejnych edycjach konferencji organizowanych przez Hotelarza.






Sonda

1.jpg
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *