Zanim zbudujemy program

Zbigniew Misztal

Autor jest doświadczonym menedżerem.
Obecnie jest m.in. prezesem spółki
Hadex SA,

będącej właścicielem i zarządcą hotelu Nadmorski w Gdyni


Program lojalnościowy - niezależnie, czy własny, czy oparty na uczestnictwie w programie sieci hotelowej, banków czy linii lotniczych, jest elementem
budującym i wspierającym pozycję każdego obiektu noclegowego na rynku




Jedną z podstawowych nagród dla uczestników programów lojalnościowych jest przyznanie im bezpłatnego noclegu. Jeżeli cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 350 zł, to taka jest wartość nagrody widziana przez klienta. Klienta, który może nabyć do niej prawo po np. dziesięciu w pełni opłaconych noclegach. Tymczasem realny koszt, który ponosi hotel odpowiada jedynie kosztom zmiennym związanym z obsługą gościa, a więc: śniadaniem (koszt wsadu), środkami czystości, wymianą pościeli i energią.

Razem jest to nie więcej niż ok. 25 do 40 zł. Mamy do czynienia z kosztami zmiennymi, ponieważ część pokoi i tak stoi wolna, a personel i tak jest zatrudniony. Jeszcze korzystniej kal [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Zbigniew Misztal

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *