EuroGastro coraz większe

Autor: Redakcja

265 wystawców z Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Turcji oraz Włoch zaprezentowało swoją ofertę podczas XI Międzynarodowych Targów Gastronomiczno-Hotelarskich EuroGastro 2007, które odbyły się 22-24 marca w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Wydarzenie pod Honorowym Patronatem Piotra Grzegorza Woźniaka Ministra Gospodarki zorganizowały Międzynarodowe Targi Polska.


Z propozycjami wystawców zapoznało 15 430 osób, to o 3,3% więcej niż w roku ubiegłym, ponadto organizatorzy odnotowali również wzrost powierzchni targowej netto o 1160,75 m2. Dwukrotnie wiecej zaprezentowało się w tym roku firm mających w swojej ofercie systemy informatyczne do obsługi recepcji, rezerwacji, zarządzania i marketingu w hotelach oraz obiektach gastronomicznych, a także najnowszej generacji oprogramowania dla takich obiektów.

 
Jaka oferta?

Można było przebierać w propozycjach profesjonalnego sprzętu, urządzeń i akcesoriów dla gastronomii oraz mebli i innych elementów wyposażenia wnętrz hotelowych i sal restauracyjnych. Na zwiedzających czekała też oferta świeżej i mrożonej żywności, półproduktów oraz dodatków, a także profesjonalnych środków czystości, odzieży roboczej i rozwiązań informatycznych dla hoteli i restauracji. Przed Pałacem stanęły już dwie hale mieszczące sektor cukierniczo-piekarski Sweet & Bake oraz kawowo-barmański z Coffee Village.

 
 

Była to doskonała okazja do porównania kompleksowej oferty dla HoReCa, zapoznania się z nowościami rynkowymi, a przede wszystkim – do nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z kontrahentami z Polski i ze świata.

 
Smakowite pokazy

Tegoroczne EuroGastro obfitowały w praktyczne pokazy oraz konkursy mistrzów sztuki kulinarnej, cukierniczej, barmańskiej i barista. Podczas pokazów gotowania pod hasłem „Kuchnia polska – trady

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *