Wiedza walutą concierge

Sylwia Bortniak

Autorka jest socjologiem,
pracowała jako menedżer w hotelu,
reprezentuje firmę Concierge Polska




W opinii przedstawicieli globalnych koncernów świadczących usługi
turystyczne i noclegowe takich, jak Ritz-Carlton, InterContinental Hotels & Resorts i American Express,
to właśnie concierge są
w stanie najlepiej wychodzić naprzeciw zmieniającym się
wymaganiom gości




Problem wzrostu jakości usług hotelowych widziany z perspektywy dużych organizacji działających na rynku gościnności pokazuje najlepiej prelekcja Marjorie Silverman na konferencji "Gościnność w XXI Wieku", opracowana na podstawie jej wystąpienia na 54. Kongresie Les Clefs d'Or.


Marjorie Silverman podzieliła się z uczestnikami konferencji poglądami przedstawionymi przez trzech przedstawicieli działających globalnie firm. Byli to: Jenifer Zeigler, wiceprezes odpowiedzialna za globalne zarządzanie marką InterContinental Hotesl & Resorts, Simon Cooper, prezes i dyrektor zarządzający operacjami grupy hotelowej Ritz-Carlton oraz Guido Scarfo reprezentujący American Express.


Ze względu na zbieżność poglądów reprezentowanych przez wymienionych menedżerów, którzy mają realny wpływ na kształt segmentu hotelowego na świecie, uważam za właściwe przedstawienie ich Czytelnikom.




Lata wielkich zmian
Cała trójka menedżerów zgodnie zauważa, że w ostatnich latach zaszły istotne zmiany w otoczeniu branży hotelowej. Dotyczą one katastrof i kataklizmów, które już wpłynęły na funkcjonowanie branży, takich jak zamachy na World Trade Center w Nowym Jorku, zamachy w Londynie i Madrycie, huragan Katrina, tsunami, a wreszcie SARS oraz które mogą wpłynąć na funkcjonowanie rynku w przyszłości (pandemia, zmiany w polityce wizowej państw, wynikające z terroryzmu światoweg [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Sylwia Bortniak

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.