Obawiają się minibarów

94 proc. gości hotelowych chętniej korzystałoby z minibarów
w swoich pokojach, gdyby ceny nie były tak wysokie. Aż 33 proc. gości mówi, że nigdy nawet nie dotyka minibarów. Opłaty za korzystanie z nich są też przyczyną wielu scysji przy regulowaniu rachunku - przyznaje się do nich jedna czwarta badanych. Wyniki badania, którym objęto 1600 osób na całym świecie opublikował TripAdvisor LLC. Zdaniem autorów raportu, częstym powodem konfliktu z obsługą hotelu są umieszczane w minibarach czujniki ruchu i wagi, które sprawiają, że goście niekiedy są obciążani niesłusznie. Badania wykazały też, że niektórzy goście, aby uniknąć przepłacania,
sami próbują uzupełniać zasoby minibaru do stanu początkowego
(robi tak co piąty podróżny),
przy czym częściej do takich praktyk przyznają się mężczyźni.
Artykuły z minibarów są dwa-trzy razy droższe niż w sklepie. Zdaniem Michele Perry, dyrektora ds. komunikacji
w TripAdvisor LLC, obniżenie cen
i uważniejsze sprawdzanie wystawianych rachunków zwiększyłyby akceptację tej usługi wśród gości hoteli.



94 proc. gości hotelowych chętniej korzystałoby z minibarów w swoich pokojach, gdyby ceny nie były tak wysokie. Aż 33 proc. gości mówi, że nigdy nawet nie dotyka minibarów. Opłaty za korzystanie z nich są też przyczyną wielu scysji przy regulowaniu rachunku - przyznaje się do nich jedna czwarta badanych. Wyniki badania, którym objęto 1600 osób na całym świecie opublikował TripAdvisor LLC. Zdaniem autorów raportu, częstym powodem konfliktu z obsługą hotelu są umieszczane w minibarach czujniki ruchu i wagi, które sprawiają, że goście niekiedy są obciążani niesłusznie. Badania wykazały też, że niektórzy goście, aby uniknąć przepłacania, sami próbują uzupełniać zasoby minibaru do stanu początkowego (robi tak co piąty podróżny), przy czym częściej do takich praktyk przyznają się mężczyźni. Artykuły z minibarów są dwa-trzy razy droższe niż w sklepie. Zdaniem Michele Perry, dyrektora ds. komunikacji w TripAdvisor LLC, obniżenie cen i uważniejsze sprawdzanie wystawianych rachunków zwiększyłyby akceptację tej usługi wśród gości hoteli.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *