Firma Availpro nowym graczem na rynku dystrybucji usług hotelarskich w Polsce

Wiodący francuski dostawca rozwiązań sprzedaży internetowej dla branży hotelarskiej — po wcześniejszej ekspansji na teren Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii i Portugalii — poszerza obszar swojej działalności o Polskę. Rozwiązania firmy Availpro zostały opracowane specjalniez uwzględnieniem potrzeb hotelarzy, takich jak właścicieli niezależnych hoteli, sieci hotelowch lub nawet hoteli apartamentowych. Oprogramowanie oraz pionierskie podejście stosowane przez  firmę mają na celu umożliwienie klientom zarządzanie ofertą noclegów i jej sprzedaży w Internecie za pośrednictwem systemów rezerwacyjnych (booking engine) na stronach hotelowych, smatfonach lub w serwisie Facebook. Fima oferuje równiez pionierskie narzędzia internetowe typu Smart Channel Manager®.

Wiodąca na rynku francuskim firma Availpro wkracza teraz do Polski. Firma będąca producentem narzędzia Smart Channel Manager® opracowuje obecnie strategię rozwoju działalności na rynku europejskim. „Kluczowym rynkiem , który zamierzamy obsługiwać, pozostaje Wielka Brytania” — deklaruje główny dyrektor wykonawczy firmy Availpro, Philippe Lamarche. „Pragniemy jednak udostępnić właścicielom hoteli w Polsce możliwość skorzystania z naszej wiedzy nagromadzonej podczas wieloletniej działalności, głównie na terenie Paryża, gdzie 60% hoteli używa naszego systemu rezerwacyjnego”.

Do pomocy podczas procesu uruchamiania i rozwijania bazy hoteli oraz współpracy z partnerami, takimi jak systemy PMS, konsultantami ds. Rentowności, hotelami oraz agencjami tworzącymi strony internetowe, zatrudniony został Pan Grzegorz Halek (były Senior Customer Support Manager w firmie Rate Tiger).

Na stronie internetowej firmy Availpro (www.availpro.com) można znaleźć wypowiedzi najbardziej entuzjastycznych rzeczników systemu Availpro (jego faktycznych użytkowników) dotyczące różnych korzyści płynących ze stosowania tego rozwiązania, na przykład systemów rezerwacyjnych z opcją bezpiecznej płatności w Internecie oraz dwukierunkowej łączności między kanałami dystrybucji online a programami zarządzającymi, używanymi w hotelach (PMS). Można tam również znaleźć informacje sprzedażowe, artykuły oraz informacje od dotychczasowych użytkowników (press releases).

Kluczowe kryterium wyróżniające system Availpro na tle bieżącej oferty dostępnej w Polsce.Firma Availpro zdecydowała się wejść na polski rynek, ponieważ uważa, że właściciele hoteli mogą zwiększyc swoje zyski poprzez używanie jej nowczesnych technologii. Serwisy rezerwacyjne firmy Availpro to łatwe w obsłudze narzędzia sprzedażowe działające pod marką operatora, mają one za zadanie zwiększenie liczby rezerwacji pokoi na stronach internetowych hoteli, poprzez smartfony i tablety oraz stronach w serwisie Facebook. Oprócz udostępniania opcji płatności online systemy faktycznie przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży. Oto, co sądzi na ten temat Simon Denley z Armstrong Hotel: „Dzięki swejwyjątkowej skuteczności system rezerwacyjny Availpro jest odpowiedzialny za niemal 50% wszystkich rezerwacji internetowych w naszym hotelu”.

Z myślą o zapewnieniu kompleksowej obsługi dystrybucji usług hotelowych firma Availpro opracowała system dwukierunkowej łączności XML (2-way connectivity) z ponad 100 dystrybutorami internetowymi (między innymi Booking.com i Expedia i inne), a także nawiązała partnerską współpracę z firmami przedstawicielskimi (Amadeus, Reconline, RHN itp.), aby zapewnić swoim klientom dostęp do kanałów GDS po przystępnej cenie. Narzędzie Smart Channel Manager® firmyAvailpro stanowi elastyczne i  kompleksowe rozwiązanie oferujące właścicielom hoteli realne korzyści.

Technologie firmy Availpro obejmują także cały zestaw dodatkowych narzędzi (narzędzie do prowadzenia ankiet dotyczących zadowolenia klientów, obserwacji konkurencji, zarządzania bezpośrednimi kliknięciami w serwisie TripAdvisor i porównywarkach cenowych takich jak Trivago itp.).

System Availpro — omówienie: System Availpro jest kompleksowym rozwiązaniem internetowym opracowanym przez firmę Siriona S.A. i umożliwiającym niezależnym hotelom, sieciom hotelowym i rezydencjom sprzedaż noclegów nie tylko na własnych stronach internetowych (dzięki systemowi rezerwacyjnemu), lecz również za pośrednictwem stron partnerskich dystrybutorów operujących w Internecie. Zarządzanie wszystkimi elektronicznymi kanałami dystrybucji odbywa się przy użyciu jednego systemu ekstranetowego: Availpro. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2001 r. przez system Availpro przeszło 8,9 mln transakcji sprzedaży pokoi hotelowych o łącznej wartości 750 mln euro. www.availpro.com

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *