Akademia planistów i organizatorów konferencji

W dniach 28-30 sierpnia w Business Centre Club pod hasłem "Najwyższa jakość warunkiem konkurencyjności turystyki biznesowej" odbyła się IX Europejska Akademia Planistów i Organizatorów Konferencji i Kongresów.

W szkoleniu, zorganizowanym przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, uczestniczyło łącznie 134 uczestników: głównie reprezentantów hoteli, profesjonalnych organizatorów konferencji, organizatorów eventów i samorządów z całej Polski. Każdy dzień trzydniowego szkolenia miał inny temat.
Pierwszy dzień poświęcony został zagadnieniom doskonałego produktu konferencyjnego oraz jego skutecznej sprzedaży.

Tematem drugiego był "Marketing doskonały". Trzeci dzień Akademii - "Kongresy - extraklasa turystyki biznesowej" poświęcony został dużym eventom i wydarzeniom. Uwagę uczestników zwrócił temat wyzwań wiązanych z Euro 2012 z perspektywy władz państwowych (Maria Szreder), samorządu (Marzena Sarapata-Dobrowolska) oraz branży.

Wyzwania organizacyjne i szkoleniowe stojące przed branżą turystyczną i noclegową przedstawił uczestnikom szkolenia Andrzej Szafrański, redaktor naczelny czasopism "Hotelarz" i "Rynek Turystyczny".

Za najważniejsze uznał on nie tyle budowę nowych obiektów noclegowych lub modernizację już istniejacych, ile poprawę jakości i sprawności obsługi personelu hotelowego. Równie istotnym dla sprawnej obsługi wzmożonego ruchu turystycznego jest nawiązanie ścisłej współpracy między personelem front desk w obiektach noclegowych a służbami miejskimi, pracownikami placówek turystycznych i transportu w zakresie spójnej i komplementarnej informacji turystycznej.


W dniach 28-30 sierpnia w Business Centre Club pod hasłem "Najwyższa jakość warunkiem konkurencyjności turystyki biznesowej" odbyła się IX Europejska Akademia Planistów i Organizatorów Konferencji i Kongresów.

W szkoleniu, zorganizowanym przez Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, uczestniczyło łącznie 134 uczestników: głównie reprezentantów hoteli, profesjonalnych organizatorów konferencji, organizatorów eventów i samorządów z całej Polski. Każdy dzień trzydniowego szkolenia miał inny temat. Pierwszy dzień poświęcony został zagadnieniom doskonałego produktu konferencyjnego oraz jego skutecznej sprzedaży.

Tematem drugiego był "Marketing doskonały". Trzeci dzień Akademii - "Kongresy - extraklasa turystyki biznesowej" poświęcony został dużym eventom i wydarzeniom. Uwagę uczestników zwrócił temat wyzwań wiązanych z Euro 2012 z perspektywy władz państwowych (Maria Szreder), samorządu (Marzena Sarapata-Dobrowolska) oraz branży.

Wyzwania organizacyjne i szkoleniowe stojące przed branżą turystyczną i noclegową przedstawił uczestnikom szkolenia Andrzej Szafrański, redaktor naczelny czasopism "Hotelarz" i "Rynek Turystyczny".

Za najważniejsze uznał on nie tyle budowę nowych obiektów noclegowych lub modernizację już istniejacych, ile poprawę jakości i sprawności obsługi personelu hotelowego. Równie istotnym dla sprawnej obsługi wzmożonego ruchu turystycznego jest nawiązanie ścisłej współpracy między personelem front desk w obiektach noclegowych a służbami miejskimi, pracownikami placówek turystycznych i transportu w zakresie spójnej i komplementarnej informacji turystycznej.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *