Hotel z mapy nawigacyjnej

Ulokowanie informacji o hotelu na jednej z satelitarnych map nawigacyjnych może nie tylko zwiększyć liczbę gości odwiedzających obiekt noclegowy, ale przede wszystkim ułatwić im dojazd




Jeszcze nie przyjął się na dobre - bo nie jest stosowany we wszystkich obiektach noclegowych - sposób rezerwowania miejsc przez sieć internetową, a już nowoczesne technologie prowadzą hotele w stronę rezerwacji dokonywanych za pomocą telefonu komórkowego. Z jednej strony, sposób ten może się okazać o tyle przydatny, że w praktyce każdy potencjalny gość będzie mógł zarezerwować pokój z dowolnego miejsca danego kraju, kontynentu lub kuli ziemskiej.

Z drugiej strony, możliwość dokonywania mobilnych rezerwacji już istnieje, bo urządzenia takie jak laptopy i palmtopy wyposażone w karty sieciowe i zaawansowane technologicznie telefony komórkowe umożliwiają dostęp do Internetu z każdego miejsca, w którym tylko jest zasięg sieci komórkowych. Rzecz jednak w tym, że potencjalny gość musi wcześniej znaleźć w sieci hotel, i zanim dokona rezerwacji, ustalić jego położenie na mapie. Ktoś podróżujący już od dłuższego czasu, zmęczony drogą, może mieć kłopoty z szybkim odnalezieniem trzygwiazdkowego hotelu ze SPA, położonego w lesie, kilka kilometrów od głównej drogi.




Gość doprowadzany na nocleg




O wiele prościej byłoby, gdyby hotel o odpowiednich parametrach mógł odnaleźć na ekranie znajdującego się w samochodzie urządzenia do nawigacji satelitarnej lub ekranie telef [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Piotr Lutycki

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *