Nowości w programie Prestige Club w Polish Prestige Hotels & Resorts

Początek roku to dobry czas na kreślenie planów, podejmowanie decyzji, a także wprowadzanie pozytywnych zmian. Fundacja Polish Prestige Hotels, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Gości, od 1 stycznia 2013 roku wprowadziła wiele nowości do programu lojalnościowego Prestige Club. Rynek konsumencki, jak również zmieniające się oczekiwania odbiorców, kreują potrzebę udoskonalania każdego produktu na rynku, w tym także programów lojalnościowych. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród członków Prestige Club, Fundacja PPH postanowiła zmodyfikować dotychczasowe zasady działania programu lojalnościowego Prestige Club, funkcjonującego w hotelach grupy Polish Prestige Hotels & Resorts. Podstawową zmianą jest rezygnacja z bonusu w postaci nagrody (np. nocleg, kolacja) dla Gości, którzy uzyskali określoną liczbę punków i umożliwienie im dokonywania płatności za produkty i usługi dostępne w hotelach PPH przyznanymi punktami. Od 1 stycznia punkty będą stanowić swoistą walutę. W przypadku niewystarczającej liczby punktów na opłacenie wybranej usługi konieczna będzie dopłata pozostałej kwoty (gotówką lub kartą płatniczą). Zmiany te podyktowane zostały pojawiającymi się przypadkami, w których Goście zapominali o możliwości wymiany swoich punktów na nagrody, co po upływie określonego czasu skutkowało przedawnieniem części zebranych punktów. Zaproponowane rozwiązanie pozwoli uniknąć takich sytuacji. Uatrakcyjnieniem programu lojalnościowego jest niewątpliwie wprowadzenie rabatu na pakiety usług oferowane przez hotele członkom Prestige Club. Punkty naliczane będą za usługi noclegowe i gastronomiczne także w pakietach i ofertach specjalnych. Więcej informacji o programie lojalnościowym Prestige Club i hotelach Polish Prestige Hotels na stronie www.hotelepph.pl. Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *