SPA jeszcze bardziej zielone

Igor Martin,
Paryż

Dominującym trendem w zakresie światowego SPA staje się jeszcze większe zbliżenie do ekologii i natury. Taki przynajmniej trend bardzo wyraźnie zarysował, poświęconej SPA części targów kosmetyków i urody, Beyond Beauty, które na początku października odbyły się w Paryżu


hot_2007_10-27.jpg
Podczas piątej edycji targów Beyond Beauty, które zakończyły się 4 października, szczególny nacisk położono na sektor SPA i wellness oraz na produkty kosmetyczne przeznaczone do zabiegów SPA. Hotelarz zwiedził targi, by przedstawić Czytelnikom najnowsze trendy w tej dziedzinie.

W ramach forum SPA zaprezentowały się biura architektoniczne i konsultingowe, producenci basenów i łazienek, masażyści, szkoły kosmetologiczne i prasa branżowa zajmująca się dziedziną SPA. Obok, na zielonej wykładzinie podkreślającej obecność naturalnych produktów wśród innych kosmetyków, umieszczono forum Natural Cosmetics.

hot_2007_10-26.jpg

Obie części, silnie ze sobą współgrające, pokazują najważniejsze trendy tegorocznej imprezy. Podczas tej imprezy, jak i podczas konferencji "European SPA Summit" potwierdziło się, że trend dzisiejszy wiąże się ze słowami "natura, etyka i ekologia". Jest to nowa dziedzina dla działalności SPA, która umożliwia konsumentom bycie w naturalnym i autentycznym środowisku oraz ucieczkę od miejskiego trybu życia, oddzielającego człowieka od natury.

Natura w kosmetykach

W SPA naturalna kosmetyka często jest odbierana jako drugorzędna oferta, która odgrywa rolę w budowaniu osobowości lub image, związaną z firmą kosmetyczną - jeśli spodoba się klientom, wyróżnia dany salon SPA spośród konkurencji. Takie nastawienie na czystą korzyść czerpaną z posiadania uznanej linii ekokosmetyków jest bardziej efektem mody niż uznaniem salonu za rzeczywisty Bio SPA. Jeśli występuje oferta bio w ofercie zabiegów SPA, jest to często rodzaj jej urozmaicenia i zaspokojenia ewentualnych klientów przeciwnych nadużywaniu chemikaliów w produktach pielęgnacyjnych.

Jedną z nauk płynących z tych targów jest to, że działalność SPA nie jest odrębnym elementem własnej oferty zabiegów i wyjątkowością świadczonych masażów. Słyszeliśmy z ust zawodowców i to kilkakrotn [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Igor Martin

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *