Tajemniczy klient wskazał na Hotel Vivaldi

hot_2007_11-29.jpgHotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny, zostały poddane anonimowej kontroli jakości świadczonych usług, ocenianej z punktu widzenia gościa hotelowego. Pierwsze miejsce zajął Hotel Vivaldi z Poznania.

Drugą i trzecią lokatę otrzymały odpowiednio hotele: Belvedere w Zakopanem i Warszawa w Augustowie. Jest to jedyny tego rodzaju konkurs w Polsce, przeprowadzany w hotelowej grupie marketingowej. Celem Konkursu jest ustalenie aktualnego rankingu hoteli PPH&R oraz dokonanie oceny porównawczej w stosunku do poprzedniego rankingu. Stanowi on zachętę do stałej troski o podnoszenie jakości usług. Tym razem badanie typu mistery shopper przeprowadzała firma Secret Klient.

W tegorocznej czwartej edycji konkursu kontroli poddano 37 hoteli należących do PPH&R. Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie od czerwca do września 2007 roku. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji gość - hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.