InterContinental, właściciel marki Holiday Inn, wprowadza na rynek (na razie amerykański) nowy typ hoteli tej sieci. Nowe obiekty mają powstawać szybciej i być tańsze w budowie oraz eksploatacji. Otrzymają też nowy wystrój wnętrz. Podobnie jak w accorowskim Novation, także i tu zaprojektowano zupełnie nowe meble. Telewizję będzie można oglądać z każdego punktu pokoju (a także z łazienki). W pokojach znajdzie się ergonomiczne biurko, szybki internet, wi-fi, telefonia VoIP, łóżko w rozmiarze king-size, dwa wygodne fotele i stolik, telewizja kablowa, suszarka do włosów, żelazko, deska do prasowania oraz ekspres do kawy.
InterContinental, właściciel marki Holiday Inn, wprowadza na rynek (na razie amerykański) nowy typ hoteli tej sieci. Nowe obiekty mają powstawać szybciej i być tańsze w budowie oraz eksploatacji. Otrzymają też nowy wystrój wnętrz. Podobnie jak w accorowskim Novation, także i tu zaprojektowano zupełnie nowe meble. Telewizję będzie można oglądać z każdego punktu pokoju (a także z łazienki). W pokojach znajdzie się ergonomiczne biurko, szybki internet, wi-fi, telefonia VoIP, łóżko w rozmiarze king-size, dwa wygodne fotele i stolik, telewizja kablowa, suszarka do włosów, żelazko, deska do prasowania oraz ekspres do kawy.
InterContinental, właściciel marki Holiday Inn, wprowadza na rynek (na razie amerykański) nowy typ hoteli tej sieci. Nowe obiekty mają powstawać szybciej i być tańsze w budowie oraz eksploatacji. Otrzymają też nowy wystrój wnętrz. Podobnie jak w accorowskim Novation, także i tu zaprojektowano zupełnie nowe meble. Telewizję będzie można oglądać z każdego punktu pokoju (a także z łazienki). W pokojach znajdzie się ergonomiczne biurko, szybki internet, wi-fi, telefonia VoIP, łóżko w rozmiarze king-size, dwa wygodne fotele i stolik, telewizja kablowa, suszarka do włosów, żelazko, deska do prasowania oraz ekspres do kawy.
Komentarze