Holiday Inn – nowy wizerunek

InterContinental, właściciel marki Holiday Inn, wprowadza na rynek (na razie amerykański) nowy typ hoteli tej sieci. Nowe obiekty mają powstawać szybciej i być tańsze w budowie oraz eksploatacji. Otrzymają też nowy wystrój wnętrz. Podobnie jak w accorowskim Novation, także i tu zaprojektowano zupełnie nowe meble. Telewizję będzie można oglądać z każdego punktu pokoju (a także z łazienki). W pokojach znajdzie się ergonomiczne biurko, szybki internet, wi-fi, telefonia VoIP, łóżko w rozmiarze king-size, dwa wygodne fotele i stolik, telewizja kablowa, suszarka do włosów, żelazko, deska do prasowania oraz ekspres do kawy.
InterContinental, właściciel marki Holiday Inn, wprowadza na rynek (na razie amerykański) nowy typ hoteli tej sieci. Nowe obiekty mają powstawać szybciej i być tańsze w budowie oraz eksploatacji. Otrzymają też nowy wystrój wnętrz. Podobnie jak w accorowskim Novation, także i tu zaprojektowano zupełnie nowe meble. Telewizję będzie można oglądać z każdego punktu pokoju (a także z łazienki). W pokojach znajdzie się ergonomiczne biurko, szybki internet, wi-fi, telefonia VoIP, łóżko w rozmiarze king-size, dwa wygodne fotele i stolik, telewizja kablowa, suszarka do włosów, żelazko, deska do prasowania oraz ekspres do kawy.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *