Holiday Inn – nowy wizerunek

InterContinental, właściciel marki Holiday Inn, wprowadza na rynek (na razie amerykański) nowy typ hoteli tej sieci. Nowe obiekty mają powstawać szybciej i być tańsze w budowie oraz eksploatacji. Otrzymają też nowy wystrój wnętrz. Podobnie jak w accorowskim Novation, także i tu zaprojektowano zupełnie nowe meble. Telewizję będzie można oglądać z każdego punktu pokoju (a także z łazienki). W pokojach znajdzie się ergonomiczne biurko, szybki internet, wi-fi, telefonia VoIP, łóżko w rozmiarze king-size, dwa wygodne fotele i stolik, telewizja kablowa, suszarka do włosów, żelazko, deska do prasowania oraz ekspres do kawy.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *