Co z tym Hyattem?!

Autor: Zbyszek Bugaj
Przemyślane zarządzanie personelem i znajomość specyfiki kraju, w którym się pracuje, to bardzo ważne umiejętności dyrektora hotelu.

Hyatt to jedna z najlepszych sieci hotelowych na świecie. Na tę opinię składa się nie tylko wysoki poziom obsługi i standard obiektów, ale również to „coś”, co wyróżnia hotele Hyatt spośród innych marek hotelowych – połączenie nowoczesnego stylu z prestiżem. W obiekcie tej sieci będzie się dobrze czuł zarówno książę Karol, jak i Mick Jagger. Nie inaczej jest w warszawskim Hotelu Hyatt (pod warunkiem że w trakcie pobytu gościa nie zmieni się nagle połowa personelu…).


Klasa w formie

Warszawa wiele sobie obiecywała po tym hotelu. Hyatt jest patronem nagrody Pritzkera, będącym w świecie architektury tym, czym Oskar dla filmu. Okazało się jednak, że Warszawa to nie Barcelona i w tym mieście deweloperzy mają pierwszeństwo przed artystami. Postawiono tu na maksymalne wykorzystanie działki, nie zostawiając architektom pola na odważne eksperymenty. Na szczęście hotel znacznie lepsze wrażenie niż od zewnątrz robi od wewnątrz. Zaprojektowany ręką Lorenzo Belliniego obiekt w momencie otwarcia zaskakiwał prostotą i funkcjonalnością wnętrz oraz doborem materiałów. Na tle amerykańskiego baroku Sheratona i nowobogackiego stylu Marriotta Hyatt prezentował Warszawie nowoczesność po nowemu. Projektanci, odwołując się do japońskich ogrodów zen, nie zapomnieli przy tym zaprojektować bardzo wygodnych, przestronnych i eleganckich pokoi.


Pierwsza rysa: na wizerunku

Na otwarcie hotelu czekano długo. Kiedy się go doczekano, okazało się, że firmy budowlane i dostawcy wyposażenia nie otrzymali pieniędzy. Na zamiesza [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *