Biznes na hotelowym SPA

ht_2007_12-56.jpgZe względu na wysokość przychodów i to zarówno względną, jak i na udział przyhotelowych SPA w całkowitej sprzedaży osiąganej przez rynki SPA, w stosunku do ich udziału w całkowitej liczbie obiektów tego typu funkcjonujących na rynku, najefektywniejsze są hotele

Mimo tak dobrych wyników, wielu właścicieli i operatorów obiektów noclegowych zadaje sobie pytanie, czy centrum SPA jest warte inwestycji? Niektóre sieci hotelowe, takie jak Ritz Carlton, Four Seasons, Sheraton, stały się ikonami na rynku SPA. Dlatego zarówno zarządy tych sieci, jak i przyglądające im się sieci konkurencyjne, zapowiadają nowe inwestycje w ten rodzaj działalności. Te z dużych sieci, które już otworzyły centra SPA uczą się teraz "rozmnażania" tego typu produktu. Uczą się, jak zwiększyć rozpoznawalność własnej marki SPA, jak upewnić się, że oferowany standard usług zostanie utrzymany w każdej nowej lokalizacji, w każdym kraju. I im bardziej pracują nad tymi zagadnieniami, tym więcej doświadczenia i korzyści przyniesie im to w przyszłości.

Charakterystyka centrów SPA w hotelach

Pomieszczenia zarezerwowane dla relaksu, będące kluczowym elementem kreowania atmosfery odprężenia, dla której przychodzi się do SPA, znaleźć można w 80 [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *