Między różnymi trendami na rynku SPA

Mówiąc o trendach na rynku SPA mamy zazwyczaj na myśli nowe zabiegi, kosmetyki, czy wyposażenie. Tymczasem trendy, to również sposób sprzedaży produktów SPA, czy sposób wynagradzania personelu

Zdaniem menedżerów zajmujących się rynkiem SPA, oferowane przez branżę produkty przechodzą obecnie małą rewolucję. Są one coraz bardziej innowacyjne i mogą dać klientom młody i estetyczny wygląd bez koniecznej do tej pory ingerencji chirurgii plastycznej. Panuje też trend dotyczący upowszechniania się produktów paramedycznych przeznaczonych dla SPA. Takie linie zabiegów dla ciała i skóry będą się rozwijać.

Biorąc pod uwagę wysokie koszty stworzenia tych produktów, do czego w szerszym niż do tej pory zakresie wykorzystano badania naukowe, trudno nie mieć wrażenia, że odniosą one sukces. Jednak ze względu na cenę takie kompleksowe linie zabiegów mogą jeszcze przez dłuższy czas być niedostępne dla mniejszych salonów SPA. Natomiast o wiele bardziej dostępne będą produkty o nazwach "natural" czy "bio", co do pewnego stopnia jest zgodne z innym, silnym trendem powrotu do "czystej natury" wykorzystywanej w składnikach kosmetyków, zabiegach oraz w elementach diety.

SPA będą się też starać rozwijać usługi, które pozwolą oddalić się stopniowo od tradycyjnej do tej pory sprzedaży usługi opartej na wyborze odpowiedniej dla ciała kosmetyki. Będą zatem zmierzać w kierunku sprzedaży złożonego rytuału, m.in. z masaży, czy budowania specyficznego nastroju, dzięki któremu klient dozna nowego doświadczenia sensualnego. Tym bardziej, że odczuwanie przyjemności jest ważnym składnikiem wellness.

Na [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *