Jakość usług turystycznych przebadana

410 obiektów z branży turystycznej ze 160 miejscowości. 800 czynników w 10 kategoriach. Dwa lata pracy i tysiące rekomendacji dla hoteli, restauracji i atrakcji. Zakończył się projekt ZnaneNieznane.pl. Jakie są wnioski?

 

Nowe trendy

19 marca w Hotelu Tumskim we Wrocławiu odbyła się konferencja „Nowe trendy w turystyce 2013” podsumowująca projekt „Konfigurowanie procesowe produktów sieciowych”, w ramach którego powstał serwis ZnaneNieznane.pl.

 

Jest to portal turystyczny stworzony dla miłośników podróży. Dzięki wygodnemu planerowi w ciągu kilku minut można stworzyć dopasowany do indywidualnych potrzeb plan wycieczki. Serwis to również kilka tysięcy obiektów z branży turystycznej i kilkaset artykułów oraz tras, a także wydarzenia i blogi.

 

Jakość, event, apka…?

Konferencja miała na celu pokazanie korzyści płynących z podnoszenia jakości usług w branży oraz zaprezentowanie nowego podejścia do kreowania i promocji usług turystycznych. Wśród tematów przewodnich znalazły się animacja czasu wolnego oraz organizacja eventów jako przykłady na przyciąganie turystów. Ciekawą kwestią była opłacalność tworzenia aplikacji mobilnych przez obiekty turystyczne. Nie zabrakło inspirujących do działania gości, m.in. Elżbiety Szumskiej - właścicielki Kopalni Złota w Złotym Stoku, Jakuba B. Bączka – międzynarodowego lidera animacji, Łukasza Kazka – odkrywcy i znawcy tajemnic Riese.

 

Ranking Turystyczny
Elementem wydarzenia był także Ranking Turystyczny ZnaneNieznane. Nagrody odebrały najlepsze obiekty z branży. W każdej z 11 kategorii znalazło się po 5 nominowanych. Jak powstał ranking? W trakcie trwania projektu, ZnaneNieznane przeprowadziło 410 audytów jakościowych w hotelach, restauracjach i atrakcjach. Pod uwagę brano 800 czynników w 10 kategoriach.
- Z usługi skorzystały głównie obiekty, które dbają o jakość i chcą się rozwijać. – informuje Krzysztof Brzozowski, prezes Stowarzyszenia Wolna Przedsiębiorczość, realizator projektu ZnaneNieznane – Na bazie przeprowadzonych audytów, firmy otrzymały rekomendacje poprawy jakości usług.



Fot. ZnaneNieznane.pl

 

Najlepsi z najlepszych

W oparciu o oceny z audytów jakościowych powstał ranking, w którym nagrodzono najlepsze obiekty i atrakcje. Oto zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:

 

Najlepszy hotel - Hotel & SPA Kocierz

Najlepszy obiekt noclegowy inny niż hotel - Villa Elise Park Pension

Najlepszy obiekt noclegowy dla rodzin z dziećmi - Hotel Bania**** Thermal & Ski

Najciekawsza oferta dodatkowa w obiektach noclegowych - Pałac Wojanów

Lider jakości obsługi i gościnności wśród obiektów noclegowych - Hotel Dziki Potok

Lider kulinarny wśród obiektów noclegowych - Hotel SPA Medical Dwór Elizy

Najlepsza restauracja - Dom Retro

Najciekawsza oferta rekreacyjna - Kopalnia Złota w Złotym Stoku

Najlepsze usługi rekreacyjne dla dzieci - Szkoła Narciarska STOK

Oferta tworzona z pasją - Muzeum Motyli Arthropoda

Lider współpracy - Zamek Kliczków

 

 

Fot. ZnaneNieznane.pl

 

 

Fot. ZnaneNieznane.pl

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *