Szkolenia serwisowe dla hoteli wellness & spa

W 2013 r. w Polsce odbędzie się 8 innowacyjnych seminariów poświęconych tematyce stosowania standardów profesjonalnej obsługi i personalnej opieki gościnnej w hotelach welness & spa. Pierwsze szkolenie odbędzie się już w dniach 01-02.07.2013 w Medical SPA Malinowy Dwór w Świeradowie Zdroju. Organizatorem szkoleń jest Branżowa Fundacja Proedukacyjna Polska Akademia Gościnności, która już po raz drugi została laureatem w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki. W roku 2013 dofinansowaniem objęto projekt organizacji 8 szkoleń warsztatowych dedykowanych personelowi serwisowemu polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną. Tym razem szkolenia są adresowane w szczególności do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży oraz recepcji i działu wellness & spa. Dzięki dofinansowaniu koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi tylko 430 zł brutto(uczestnik płaci tylko 26% pełnej wartości szkolenia – 1650zł). Cena uczestnictwa obejmuje: - 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), - 1 nocleg w pokoju dwuosobowym w hotelu wellness i spa, - szkoleniowy pakiet kulinarny (1 śniadanie, 2 lunche, 1 kolacja, seminaryjny serwis kawowy), - zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych, - międzynarodowy certyfikat kompetencyjny, - "Asystenta Gościnności" – okolicznościowy prezent użyteczny w permanentnym treningu zawodowym. Szkolenia prowadzone będą w formie ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będę mieli okazję wypracować konkretne standardy i narzędzia przydatne dla swojego obiektu. Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:
  • kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
  • umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
  • kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
  • umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
  • umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej – czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.
Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja – Seminaria (http://www.hospitalityroyal.com/pl,seminaria,21,6.html) Kontakt z organizatorem szkoleń jest możliwy pod numerami telefonów: (12) 633 62 20 lub 533 405 450 oraz pod e-mailem info@hospitalityroyal.com  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *