W 2013 r. w Polsce odbędzie się 8 innowacyjnych seminariów poświęconych tematyce stosowania standardów profesjonalnej obsługi i personalnej opieki gościnnej w hotelach welness & spa.
Pierwsze szkolenie odbędzie się już w dniach 01-02.07.2013 w Medical SPA Malinowy Dwór w Świeradowie Zdroju.
Organizatorem szkoleń jest Branżowa Fundacja Proedukacyjna Polska Akademia Gościnności, która już po raz drugi została laureatem w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki. W roku 2013 dofinansowaniem objęto projekt organizacji 8 szkoleń warsztatowych dedykowanych personelowi serwisowemu polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną.
Tym razem szkolenia są adresowane w szczególności do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży oraz recepcji i działu wellness & spa.
Dzięki dofinansowaniu koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi tylko 430 zł brutto(uczestnik płaci tylko 26% pełnej wartości szkolenia – 1650zł).
Cena uczestnictwa obejmuje:
- 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów),
- 1 nocleg w pokoju dwuosobowym w hotelu wellness i spa,
- szkoleniowy pakiet kulinarny (1 śniadanie, 2 lunche, 1 kolacja, seminaryjny serwis kawowy),
- zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych,
- międzynarodowy certyfikat kompetencyjny,
- "Asystenta Gościnności" – okolicznościowy prezent użyteczny w permanentnym treningu zawodowym.
Szkolenia prowadzone będą w formie ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będę mieli okazję wypracować konkretne standardy i narzędzia przydatne dla swojego obiektu.
Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:
- kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
- umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
- kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
- umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
- umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej – czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.
Komentarze